Meldingen
Alles wissen

Philips dat880

117 Berichten
11 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
5,062 Bekeken
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
Topic starter  

@Labfreak wrote:

@tda wrote:

Dat van die dat historie en dcc wist ik, het gaat me inderdaad enkel om het dat880 verhaal.
Kijk, die verkoper kwam pas later met het prototype verhaal, pas toen ik al met hem had afgesproken. Hij vertelde me pas later toen ik hem mailde hoe hij aan het apparaat was gekomen en of hij de handleiding en/of doos er nog bij had. Had ik het hem niet gevraagd, dan had hij het me waarschijnlijk niet eens verteld. Dat maakt zijn verhaal voor mij geloofwaardig.
Voor de rest, wat je verteld over dat sacd prototype, het eerder prototype wat je ook op mijn site ziet staan ziet er consument-achtiger uit. Met andere woorden, met dat gedeelte overtuig je me niet. Ik weet hoe graag je die dat880 wil, en heb een beetje het idee dat je het unieke een beetje eraf wil praten πŸ˜‰
Het zou zo maar kunnen hoor dat je gelijk hebt, maar vooralsnog ben ik geneigd de verkoper te geloven. Ben nog druk informatie los van jou of van die verkoper om te kijken of ik via andere bronnen erachter kan komen wat ik hier in handen heb. En sorry, ik verkoop hem niet. πŸ™‚

Laat maar. Philips heeft er vier laten maken voor 1.000.00 euro. €100000 euro voor 4 frontplaten. Je hebt gelijk, ik verzin maar wat.

Ik wil niet zeuren het wordt nu een nare polymiek maar dit wil ik nog even kwijt. Dat verhaal van vier stuks is dus geen broodje aap maar degelijk gedocumenteerd want die vier stuks staan op de Philips balans waardoor het aandeel kelderde. Maar vier of honderd, tuurlijk is het uniek spul voor een 800 serie liefhebber. Kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat ze in de kringloopwinkel liggen zoals de cd960's en een paar tientjes kosten.

Ik ga weer cdtjes draaien en mijn zeven aliassen op mp aanpassen.

Je bent niet de enige liefhebber in dit verhaal, sijb. Ik ben je dat ding niet verschuldigd en probeer zoals ik al zei op andere manieren erachter te komen wat de achtergrond van dit apparaat is.


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@tda wrote:

@Labfreak wrote:

@tda wrote:

Dat van die dat historie en dcc wist ik, het gaat me inderdaad enkel om het dat880 verhaal.
Kijk, die verkoper kwam pas later met het prototype verhaal, pas toen ik al met hem had afgesproken. Hij vertelde me pas later toen ik hem mailde hoe hij aan het apparaat was gekomen en of hij de handleiding en/of doos er nog bij had. Had ik het hem niet gevraagd, dan had hij het me waarschijnlijk niet eens verteld. Dat maakt zijn verhaal voor mij geloofwaardig.
Voor de rest, wat je verteld over dat sacd prototype, het eerder prototype wat je ook op mijn site ziet staan ziet er consument-achtiger uit. Met andere woorden, met dat gedeelte overtuig je me niet. Ik weet hoe graag je die dat880 wil, en heb een beetje het idee dat je het unieke een beetje eraf wil praten πŸ˜‰
Het zou zo maar kunnen hoor dat je gelijk hebt, maar vooralsnog ben ik geneigd de verkoper te geloven. Ben nog druk informatie los van jou of van die verkoper om te kijken of ik via andere bronnen erachter kan komen wat ik hier in handen heb. En sorry, ik verkoop hem niet. πŸ™‚

Laat maar. Philips heeft er vier laten maken voor 1.000.00 euro. €100000 euro voor 4 frontplaten. Je hebt gelijk, ik verzin maar wat.

Ik wil niet zeuren het wordt nu een nare polymiek maar dit wil ik nog even kwijt. Dat verhaal van vier stuks is dus geen broodje aap maar degelijk gedocumenteerd want die vier stuks staan op de Philips balans waardoor het aandeel kelderde. Maar vier of honderd, tuurlijk is het uniek spul voor een 800 serie liefhebber. Kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat ze in de kringloopwinkel liggen zoals de cd960's en een paar tientjes kosten.

Ik ga weer cdtjes draaien en mijn zeven aliassen op mp aanpassen.

Je bent niet de enige liefhebber in dit verhaal, sijb. Ik ben je dat ding niet verschuldigd en probeer zoals ik al zei op andere manieren erachter te komen wat de achtergrond van dit apparaat is.

Verschuldigd? Help ik word niet begrepen. Ik geef je de info en zeg dat ik een gek ben die er veel te veel voor over heeft net als jij. Maar het zijn er geen vier, en ik heb de verkoper een jaar geleden al gesproken. Das alles.


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
Topic starter  

Ok, laten we het er maar op houden dat we elkaar even niet goed hebben begrepen πŸ˜‰

Wat was het verhaal van die verkoper? Waar kwam hij vandaan? Weet je daar nog wat van?


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@tda wrote:

Ok, laten we het er maar op houden dat we elkaar even niet goed hebben begrepen πŸ˜‰

Wat was het verhaal van die verkoper? Waar kwam hij vandaan? Weet je daar nog wat van?

JOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
Topic starter  

Wie is Jos?


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@tda wrote:

Wie is Jos?

Was jos het niet, dan zal ik even op MP kijken dan heeft hij hem wellicht nog want twee weken geleden ginghij zijn dat880 op mp verkopen net zoals zijn labset en ja hij vroeg ook nog of iemand een defecte cd960 had.


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
Topic starter  

Het was in ieder geval geen jos. Niet eens een audioliefhebber. Hij kon namelijk niet begijpen dat ik dat ding gewoon in de kast ging zetten om ernaar te kijken.
Mail die jos maar eens, misschien heeft hij hem nog en wil ie hem kwijt. Heb jij de 2e van 4 πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

πŸ’‘ mag ik de 3e dan? πŸ˜›


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@Remi wrote:

πŸ’‘ mag ik de 3e dan? πŸ˜›

LOL


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
Topic starter  

@Labfreak wrote:

@Remi wrote:

πŸ’‘ mag ik de 3e dan? πŸ˜›

LOL

Hey, labfreak, vertel nou eens even, in een ander topic zei je dat je al een dat880 had gekocht. Hoe zit dat nou? Je hebt er toch geen?


   
BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 572
 

Hee word er iets door iemand gesinueerd haha


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

gesinueerd? is dat iets met tonen? πŸ˜†

overigens is dit een beetje cross-posten aan het worden, het antwoord staat in dit topic.


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@Zapper wrote:

gesinueerd? is dat iets met tonen? πŸ˜†

overigens is dit een beetje cross-posten aan het worden, het antwoord staat in dit topic.

Klopt Zappie! Ik heb daar dus gepost:

Ja ik begrijp je reactie. Nee dat is toen niet doorgegaan omdat meneer 350 euro wou hebben en hem opeens niet meer kon vinden op zijn eigen zolder LOL

Maar tda's verwarring is te begrijpen. NEE IK HEB ER DUS (NOG) GEEN ÉÉN!!!!!! Ik krijg er eentje van tda. We gaan ruilen. Hij verzamelt smurfen en ik heb de babysmurf dubbel.

Gna, gna.


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
Topic starter  

Helaas, de dat880 is reeds verkocht. Voor 2 tientjes. Aan m'n schoonmoeder.


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@tda wrote:

Helaas, de dat880 is reeds verkocht. Voor 2 tientjes. Aan m'n schoonmoeder.

Er licht morgen een dagvaarding in je bus. Onderduiken helpt niet! ➑ πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜›


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 3 / 8
Deel: