Meldingen
Alles wissen

Meeting 2008?

59 Berichten
13 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,376 Bekeken
 Niki
(@niki)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 108
Topic starter  

Bij deze dus een (stomme) vraag,Is er al iets gepland over de meeting dit jaar?Of is nog niemand daar mee bezig. πŸ˜†


   
Citeren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Spreken is zilver, zwijgen is goud... πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
 Niki
(@niki)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 108
Topic starter  

❓


   
BeantwoordenCiteren
(@christiaandenhertog)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 266
 

volg ik ook niet


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@Niki wrote:

Bij deze dus een (stomme) vraag,Is er al iets gepland over de meeting dit jaar?Of is nog niemand daar mee bezig. πŸ˜†

Er zijn zoveel mensen aan bezig ,maar dat wil je niet weten, de betreffende persoon zal zeker vroeg genoeg zeggen wanneer het is πŸ˜‰ 😯


   
BeantwoordenCiteren
 Niki
(@niki)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 108
Topic starter  

Netjes, ben benieuwd πŸ™‚


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Nee, dat ligt ietsje anders.

Om de zoveel tijd proberen we een grote meeting te organiseren, afhankelijk natuurlijk van alle medefreaks. Wanneer meerdere mensen hun medewerking aanbieden is een meeting snel geregeld !

Als het alleen van ons uit komt, wordt het lang zo leuk niet. We hebben vooralsnog ook niets concreet.

Dus als er mensen zijn die iets willen betekenen voor een volgende meeting: ieders bijdrage is welkom.
In de vorm van meenemen van apparatuur / verkoop kraam , geven van demo's of zelfs het beschikbaar stellen van een lokatie.

Tuurlijk, wij trekken vaak de kar maar elke initiatiefnemer kan op onze medewerking rekenen. Hoe meer freaks iets inbrengen op de meeting, hoe completer !


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

@ herman: ik ken wel iemand met rijbewijs E... πŸ˜†

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
 Niki
(@niki)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 108
Topic starter  

Tja, ik ben er normaal weer bij MET oa. mijn oude Philips buizen spullen en nog andere Philips zelfbouw versterkers.En wie weet wat nog allemaal.
Het zal er aan liggen hoeveel in de auto kan. 😯 πŸ˜†


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Movieman heeft nog een paar maanden om een rijbewijs te halen. 8)


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@m0vieman wrote:

@ herman: ik ken wel iemand met rijbewijs E... πŸ˜†

Groetjes. πŸ˜‰

Thanks πŸ’‘ ik begrijp je... ik hoop dat ik als het zover is een nederlands kenteken heb, de aanhangwagen kan ik wel volgooien met spul en meebrengen, hoeveel plaats krijgt ieder die plaats aavraagt?
En ...mOvieman ik heb rijbewijs C1E, als je wilt mag je in de auto zitten, zoniet kan je een lasso uitgooien naar de aanhangwagen πŸ™‚ πŸ˜† en onderweg geen cigaret roken....
❓ πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@herman wrote:

Nee, dat ligt ietsje anders.

Om de zoveel tijd proberen we een grote meeting te organiseren, afhankelijk natuurlijk van alle medefreaks. Wanneer meerdere mensen hun medewerking aanbieden is een meeting snel geregeld !

Als het alleen van ons uit komt, wordt het lang zo leuk niet. We hebben vooralsnog ook niets concreet.

Dus als er mensen zijn die iets willen betekenen voor een volgende meeting: ieders bijdrage is welkom.
In de vorm van meenemen van apparatuur / verkoop kraam , geven van demo's of zelfs het beschikbaar stellen van een lokatie.

Tuurlijk, wij trekken vaak de kar maar elke initiatiefnemer kan op onze medewerking rekenen. Hoe meer freaks iets inbrengen op de meeting, hoe completer !

hoi herman, mOvieman en ik wij komen in elk geval en brengen ook spullen mee om naar te kijken.... luisteren en eventueel ruilen?(en hebben plaats nodig) lokatie......moeilijk iets ik weet niet waar de meeste freaks wonen( per provincie gezien dus) om dan te proberen zo centraal mogelijk wat te organiseren, ik persoonlijk ben bereid daaraan mee te helpen en als het per freak een paar euro kost geloof ik niet dat daar een probleem opkomt, kunnen we openbaar over het forum regelen of per pm maakt voor mij niets uit, heb niks te verbergen πŸ˜€


   
BeantwoordenCiteren
(@victorstar)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 138
 

ik ben er bij met mijn rondstralertjes.

victorstar.


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Kijken mag maar aankomen is vragen om problemen! 😯

Dus dan weten jullie dat alvast. πŸ˜€

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@victorstar wrote:

ik ben er bij met mijn rondstralertjes.

victorstar.

JA Daarnaa ben ik heeeeeeel benieuwd, heb het vervolgd hoe je dat gemaakt hebt, geweldig!
en...nou ja dan zien we elkaar.....ik ben nog niet klaar met mijn dss die ik "omgebouwd"wil hebben, wij praten nog. πŸ™„


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 4
Deel: