Meeting V - 19 Nove...
 
Meldingen
Alles wissen

Meeting V - 19 November 2005 Nieuwegein

19 Berichten
9 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,040 Bekeken
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
Topic starter  

Beste medefreaks,

Goed nieuws voor de medefreaks uit het hele land! Deze keer gaan we met de meeting V los op een centraal punt in nederland, namelijk Nieuwegein!

Nieuwegein ligt net onder utrecht tussen de A2 en A27 ingesloten. We hebben hier een grote zaal tot onze beschikking welke uitermate geschikt is om de prachtige Philips apparatuur te demonstreren en weer eens van gedachten te kunnen wisselen met medefreaks.

Het programma zal evenals de vorige keren bestaan uit het beschikbaar stellen van tafels voor het ruilen van apparatuur, het demonstreren van Philips (MFB) speakers en als klap op de vuurpijl een presentatie waar de vlammen van af zullen slaan.

We hebben Piet Gouw en Ruud van Lieshout weten te strikken voor het houden van een presentatie. Piet zal het gaan hebben over Boxenvergelijkingen / Demonstratietechniek, Ruud zal het gaan hebben over specifieke opnametechnieken die er zijn voor geluid. In het verleden hebben Piet en Ruud ooit eens samen (een beroemde!) MFB presentatie gedaan voor klanten van Philips.

Om de dag te kunnen laten slagen hebben we natuurlijk de hulp van jullie nodig. Evenals vorige meetings hebben we tafels en stroom voor jullie beschikbaar. We hopen dan ook op een grote opkomst waarbij we weer veel luidsprekers en bijbehorende apparatuur kunnen demonstreren.

Uiteraard wordt er ook weer voor de inwendige mens gezorgd. Hiervoor zijn de dames Bastina & Jolanda weer van de partij met broodjes, koffie bier en fris.

Binnenkort hier op het forum en ook op de website de nadere details. Dit houdt in de agenda, een routebeschrijving, entree en informatie over het evenement. We hopen op jullie mederwerking!

Herman van Eersel & André Overweel
Servicepunt krimpen - mfbfreaks.nl


   
Citeren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
Topic starter  

Beste Medefreaks,

Het Servicepunt Krimpen wil jullie graag uitnodigen voor de 5e Philips Motional Feedback bijeenkomst. Deze zal worden gehouden op 19 November 2005 te Nieuwegein.

Programma:

De dag zal in het teken staan van het ontmoeten van medefreaks, het demonstreren en ruilen van Philips apparatuur en als klap op de vuurpijl een speciale voordracht van Piet Gouw en Ruud van Lieshout. (Piet en Ruud hebben in de zeventiger jaren een mfb presentatie gehouden bij klanten van Philips)

Ruimte:

We hebben 3 ruimtes tot onze beschikking namelijk een vergaderruimte waarin indien gewenst een luistertest gedaan kan worden, een wat grotere ruimte waarin de voordrachten zullen plaatsvinden en uiteraard de bekende "hal" waar de medefreaks doorlopend apparatuur kunnen demonstreren en ruilen. Voor dit doel worden tafels en stroom ter beschikking gesteld. Tijdens de bijeeenkomst is het servicepunt krimpen beschikbaar om al uw technische vragen te beantwoorden op mfb gebied. Eventueel als de tijd het toelaat kunnen er tegen gereduceerd tarief kleine reparaties aan speakers of andere apparatuur worden uitgevoerd.

Agenda:

Het programma zal er globaal als volgt uitzien:

13:00 uur - Inrichten tafels
13:30 uur - Openingswoord, start ruilen / demonstraties medefreaks
14:00 uur - Presentatie Piet Gouw over Boxenvergelijkingen en demonstratietechniek
15:30 uur - Pauze
15:45 uur - Presentatie Ruud van Lieshout over geluid / opnames
16:45 uur - Demonstratie Servicepunt Krimpen
17:15 uur - Afsluiting

Adres & Route beschrijving:

via deze link http://www.mfbfreaks.nl/html/meeting/route.htm

Tot slot:

Er is plaats genoeg voor iedereen die komt of wil komen. Er zijn voldoende tafels met stroom die gratis ter beschikking worden gesteld. De dag kan echter alleen slagen door inzet van jullie. We hopen dan ook op een grote opkomst waarbij veel apparatuur uit die prachtige Philips tijd tentoongesteld kan worden. Helaas zijn we wel genoodzaakt een bijdrage te vragen van 5 eur per persoon om zo de zaalhuur te bekostigen.

Hebben jullie nog vragen, suggesties of zou je zelf een demonstratie willen verzorgen, schroom niet om even te mailen naar info@mfbfreaks.nl Bellen kan natuurlijk ook op +31654615542. We hopen jullie op de 19e te kunnen begroeten!

Herman van Eersel & André Overweel

Servicepunt Krimpen - webmasters mfbfreaks.nl


   
BeantwoordenCiteren
(@administrator)
New Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2
 

Beste Medefreaks,

We zijn verheugd jullie te kunnen melden dat op 19 November 2005 de 5e Philips Motional Feedback bijeenkomst zal plaatsvinden. Op veler verzoek hebben we het deze keer centraal in Nederland kunnen organiseren, namelijk in Nieuwegein.

Voor meer informatie verwijzen we u naar de website http://www.mfbfreaks.nl waar u de agenda en routebeschrijving naar Nieuwegein zult aantreffen.

Heeft u nog vragen of opmerkingen over deze email of de bijeenkomst? schroom dan niet om een reply te sturen naar info@mfbfreaks.nl.

Met vriendelijke groeten,

Herman van Eersel & André Overweel

nb: U ontvangt deze email omdat uw mailadres geregistreerd staat in onze mfbfreaks.nl forum database.


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Omdat deze lokatie voor ons verder weg is, gaat het ons zeker niet lukken die hele grote berg hardware weer mee te slepen.
( we rijden maar 4 X nu 8) )

Aan de andere kant hopen wij natuurlijk wel dat dit de overige medefreaks aanspoort dit keer zoveel mogelijk bezienswaardigheden en verkoopartikelen mee te nemen 😛

Voor tafels is gezorgd. 😮 Bar is overigens wel geregeld natuurlijk 😮


   
BeantwoordenCiteren
 RRe
(@rre)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 78
 

@herman wrote:

KNIP
Aan de andere kant hopen wij natuurlijk wel dat dit de overige medefreaks aanspoort dit keer zoveel mogelijk bezienswaardigheden en verkoopartikelen mee te nemen 😛

Voor tafels is gezorgd. 😮 Bar is overigens wel geregeld natuurlijk 😮

Ik breng een puike 561 voor de liefhebber(s) mee en een set 541's.
Is er behoefte aan meetapp. toevallig?

Gr, Ruud


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

@herman wrote:

Bar is overigens wel geregeld natuurlijk 😮

lekker...MFBier 😛


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

@RRe wrote:

Is er behoefte aan meetapp. toevallig?

Er is evt wel behoefte aan biertapp toevallig.

We hebben flesjes 😉

Overigens is meetapparatuur natuurlijk altijd handig.
Ik heb wel eens scoops meegesleept, maar slechts zelden gebruikt.
Ik neem een universeelmeter mee, verder geen meetapp/ biertapp


   
BeantwoordenCiteren
(@galactix)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 190
 

Ik ben bang dat, in tegenstelling tot voorgaande meetings, ik deze keer niet van de partij zal zijn ivm een afstudeeropdracht en een deadline die razendsnel wel heel erg dichtbij komt. Veel plezier!


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Jammer, ik denk dat het deze keer reuze interessant wordt.

Maar ja, afstuderen moet er ook eens van komen 😉

Wellicht komt er ( iemand ?? ) nog een leuk verslag van !


   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
Topic starter  

Beste medefreaks,

Het programma voor zaterdag is iets aangepast. De presentatie van Piet zal ongeveer anderhalf uur in beslag nemen waardoor de aanvang met een half uurtje is vervroegd. Piet zal dus om 14:00 uur starten en niet zoals vermeld was om 14:30. De start van meeting V blijft ongewijzigd en is vanaf 13:00 uur.

Gezien de files die er dagelijks staan rond Utrecht zou ik willen adviseren om tijdig van huis te vertrekken. Door de grote belangstelling kan er eventueel ook na 17:00 uur nog even nagepraat worden. De seismografische dienst is in elk geval ingelicht voor het geval dat 🙂

André Overweel


   
BeantwoordenCiteren
(@tismarnix)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 423
 

Ik zal wat later arriveren. Ben coach van een jongens hockey team en we hebben in de morgen een wedstrijd in Etten Leur.
Ik zal waarschijnlijk pas rond 12.30 thuis zijn om m'n apparatuur in te laden.
Probeer nog op tijd te zijn voor de presentatie van Piet, en tot dan hebben jullie geen (passieve) last van mij.

Tot zaterdag,

Marnix


   
BeantwoordenCiteren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 440
 

Ik kan er morgen helaas niet bij zijn, maar ik wens iedereen die er wèl bij kan zijn een fantastische MFB-dag toe!!!

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Vroeg naar bed... alles staat klaar om mee te nemen.
Rest me nog de bezoekers tip te geven het GSM nummer van Andre te noteren voor onderweg, je weet nooit 😮


   
BeantwoordenCiteren
 RRe
(@rre)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 78
 

@André wrote:

Beste medefreaks,

Het programma voor zaterdag is iets aangepast. De presentatie van Piet zal ongeveer anderhalf uur in beslag nemen waardoor de aanvang met een half uurtje is vervroegd. Piet zal dus om 14:00 uur starten en niet zoals vermeld was om 14:30. De start van meeting V blijft ongewijzigd en is vanaf 13:00 uur.
KNIP

André Overweel

Vandaag voor de 1ste keer op de MFB meeting geweest.
Het was geweldig, leuke gesprekken gehad ook met dhr. Piet Gouw.

Alle bewondering en waardering voor de organisatie van dit evenement!

André en Herman BEDANKT.

Natuurlijk ook eenieder die daar ondersteuning in geboden heeft, ook de dames die voor de inwendige mens gezorgd hebben.

Ik zal zeker weer aanwezig zijn bij de volgende meeting.

Ik hoop van harte dat er fragmenten van de video-opname online komen om nog eens terug te kijken.

Ik heb een leuke middag gehad.

Gr, Ruud


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Ik heb het ook erg naar mn zin gehad, al vond ik 5 uur dit keer wel heel erg kort.

Ook was er niet veel tijd om meteen reparaties te doen.

Wel ligt er de schone taak om de favoriete speakers van Piet gouw na te kijken 😛


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 2
Deel: