545 op MP aangebode...
 
Meldingen
Alles wissen

545 op MP aangeboden, met klepjes !

16 Berichten
8 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,067 Bekeken
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064

   
Citeren
(@rsw130)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 67
 

...en wat een belachelijke biedingen. Wat moet je daar nou mee. Persoonlijk vind ik alle biedingen boven de 500 euro aan de hoge kant, maar om nou meteen meer dan een miljoen te bieden... πŸ˜•

Paul


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

Je zal ze maar vinden voor zo'n vraagprijs 8)

zou het wel serieus zijn? kan alle kanten op, misschien daarom ook zulke maffe biedingen


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

Vraagprijs en biedingen zijn al weggehaald. Tot 15 dec. bieden en misschien mag je ze dan ophalen. 1 miljoen was waarschijnlijk nog te weinig.
Dan had ik een superkoopje vorige week, een paar 567 met 762 voor maar €65,= perfect werkend en zien er zeer goed uit!! πŸ˜€ πŸ˜€


   
BeantwoordenCiteren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

Het taalgebruik is van iemand die net wil doen of hij er helemaal geen verstand van heeft en ze toevallig op zolder gevonden heeft.

De foto is "geleend" van http://www.kogerer.ru/subj/p545.html

Ik zou met deze advertentie in ieder geval heel voorzichtig zijn.


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Ja, die verkoper heeft nu ineens bieden erin gezet en

"de hoogste bieder op 15 december wordt misschien de nieuwe eigenaar"

Vooral dat "misschien"

Kan natuurlijk ook gewoon iemand zijn die die dingen Γ©cht voor 100 euro wilde verkopen, geschrokken is van alle reakties (natuurlijk heeft ie wel wat mails gekregen van "ondernemend nederland") en het nou zo gedaan heeft.

Hoefnagels is trouwens een bekende kermisfamilie, wellicht is dat de reden voor de spelling πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
 HOB
(@hob)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 143
 

Toevallig had ik als eerste geboden en direct een mail gestuurd omdat er geen telefoonnummer bij stond.

In de mail geef ik netjes aan dat de boxen waarschijnlijk meer waard zijn, maar dat ik ze voor 100 Euro wel direct wil komen halen.

Gezien de originele tekst in de advertentie n.m.b.m. een nette reactie.

Geen enkele reactie, maar later verneem ik via marktplaats dat mijn bod verwijderd is.

Tja geef mij dan maar die man uit rotterdam, die 100 Euro vroeg voor de DSS930 set. Ik vertelde hem ook dat de boxen meer waard waren, maar hij hield zich aan zijn vraagprijs, als ik ze direct zou komen ophalen.

Ik heb de biedingen verder niet gevolgd, maar het lijkt mij duidelijk dat deze adverteerder wel een 'liefhebber' is, maar niet van MFB.

Vriendelijke groeten,

H.O.B.


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Als dat zo doorgaat dan zijn die dingen op 15 december van goud... πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

Het hele biedsysteem van Marktplaats is een farce. De site is geschikt om mensen die iets kwijt willen cq iets zoeken met elkaar in contact te brengen, maar dat is dan ook alles.

Het hele bied systeem is te onbetrouwbaar en te vrijblijvend om nuttig te zijn. Als verkoper weet je de betrouwbaarheid van de bieders niet, en omgekeerd. Je weet niet of de zaak niet onderhands verkocht gaat worden, of dat de advertentie niet zomaar opeens verdwijnt of met een nieuwe prijs er opnieuw opgeknald wordt. Kortom: nutteloos, frustrerend, en fraude in de hand werkend.

Als ik iets zie wat mijn interesse heeft dan bel ik (als er een nummer bij staat) of ik stuur een email met mijn tel.nr, en probeer meteen tot zaken te komen. Werkt dat niet - nou dan is dat jammer.


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

DΓ»h moet je zelf eens wat te koop aanbieden.

Eerst was het zo dat je "contact opnemen met verkoper" een mail stuurde vanaf je eigen mailadres naar een "zend.nu" adres wat de verkoper automatisch van MP krijgt.
Dat werkte goed.

Nu is het zo dat als je contact op wil nemen je ZELF je eigen mailadres moet invullen. Dat krijg je dus 2 bijverschijnselen: grapjassen die mail sturen met allerlei nonsens onder een fake adres, en als je zelf geinteresseerd bent, stuur je een mail maar je maakt een tikfout dan krijg je nog steeds geen contact. Zo heb ik dus al een keer een paar speakers misgelopen.

Nee, het wordt tijd dat die zaak daar eens goed gehackt wordt of zo..

Bovendien is het een broeinest van criminaliteit.


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

ik bied in principe ook niet, maar probeer het via de mail of telefoon af te handelen.
je weet uiteindelijk toch pas zeker of het gelukt is als je de spullen in de auto hebt staan.
eerder durf ik niet meer blij te worden πŸ˜€


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Die biedingen.. tsjonge, zouden ze het zelf geloven ❓ πŸ˜†


   
BeantwoordenCiteren
(@rsw130)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 67
 

Tja, wat denk je...? Geloof je dat het allemaal fake-accounts zijn en dat Freddie zelf de prijs aan het opdrijven is? Wie weet...

We kunnen natuurlijk een poll organiseren en gokken waar de prijs op 15 december (volgens de aanbieder de sluitingsdatum) uiteindelijk op uitkomt... πŸ™‚

Paul


   
BeantwoordenCiteren
 Niki
(@niki)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 108
 

Dat men 1000Euro over heeft voor zo een setje ok,maar 1600Euro 😯 ❓ Lijkt mij niet serieus...en al zeker niet als je de naam leest


   
BeantwoordenCiteren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

@rsw130 wrote:

Tja, wat denk je...? Geloof je dat het allemaal fake-accounts zijn en dat Freddie zelf de prijs aan het opdrijven is? Wie weet...

We kunnen natuurlijk een poll organiseren en gokken waar de prijs op 15 december (volgens de aanbieder de sluitingsdatum) uiteindelijk op uitkomt... πŸ™‚

Paul

We zullen het nooit weten, want de ad is verwijderd en (met dezelfde gejatte foto) weer teruggeplaatst als een niet-bieden item.

http://audio-video.marktplaats.nl/luidsprekers/63534619-mfb-545-te-koop-perfect.html


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 2
Deel: