cd 930 / 940 /950
 
Meldingen
Alles wissen

cd 930 / 940 /950

16 Berichten
6 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
965 Bekeken
(@ernst)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 660
Topic starter  

gezocht voor bij mijn 900 serie: een mooie cd 930 of hoger
graag in de buurt van amsterdam!!
Ernst


   
Citeren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Wie zoekt die vindt hรจ ๐Ÿ˜ˆ

Geintje! ๐Ÿ˜†

Ik ben blij dat ik EINDELIJK een 940 heb die รฉn vele mogelijkheden รฉn een super helder display heeft รฉn in nieuwstaat verkeert. De 951 doe ik niet weg, misschien wel de CD850MkII ooit... Het voordeel van de 940 is dat-ie een dubbel display heeft, zowel titels/funties (boven) als ook track/time etc... (onder). De 951 heeft dat helaas niet, deze heeft wel weer een D/A-circuit dat 1000X beter is met de beroemde DAC7 en de algehele afwerking is gewoon top (speciale elco's/ic's voor het audiogebeuren en zo). Wat de bediening betreft is-ie me veel te simpel. Het lijkt wel een loopwerk met een metalen kast en een play-knop, meer is het eigenlijk niet... LOL

Groetjes. ๐Ÿ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@ernst)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 660
Topic starter  

dus... kan ik de 940 of 951 bij je ophalen?

geintje!!!


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Ik vermoed dat je de afstand naar Movieman onderschat ๐Ÿ˜ฎ
Movieman woont ergens in Limburg voorzover ik weet.


   
BeantwoordenCiteren
(@ernst)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 660
Topic starter  

was ook een geintje..
maar ik blijft dus nog steeds op zoek naar een cd930 of hoger.
heb er een cd104 en cd723 op in te ruilen met wat centjes erbij natuurlijk..


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Zo en nu even serieus...

Cyberjan heeft volgens mij nog een CD930 of 931 staan. Misschien doet-ie 'm wel weg... PM zou ik willen voorstellen.

@ Herman: Limburg is groot hรจ LOL.

Groetjes. ๐Ÿ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@ernst)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 660
Topic starter  

ik wil er 2 mooie cd723 en een cd104 op inruilen!
Ernst


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@Ernst wrote:

was ook een geintje..
maar ik blijft dus nog steeds op zoek naar een cd930 of hoger.
heb er een cd104 en cd723 op in te ruilen met wat centjes erbij natuurlijk..

hoi,
mOvieman heeft gelijk ๐Ÿ™‚ , ik heb een d931 voor je in een staat zoals die bij maktplaats niet aangeboden worden namenlijk zรฉรฉr goed, als je interesse hebt, pm en dan breng ik dat ding naar mOvieman voor kontrolle en wordt hij naar je gestuurd(als de prijs in orde is ๐Ÿ™„ , ik trek niemand het vel over de oren maar, voor niets gaat de zon op)


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@m0vieman wrote:

Zo en nu even serieus...

Cyberjan heeft volgens mij nog een CD930 of 931 staan. Misschien doet-ie 'm wel weg... PM zou ik willen voorstellen.

@ Herman: Limburg is groot hรจ LOL.

Groetjes. ๐Ÿ˜‰

Eh... vraag eens aan mOvieman waar ie de mooie cd940 vandan heeft,juist ja: Cyberjan


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

@Cyberjan wrote:

Eh... vraag eens aan mOvieman waar ie de mooie cd940 vandan heeft,juist ja: Cyberjan

Ja... En hij zit inmiddels met chemische ankers vast in de betonnen muur. Zo goed bescherm ik een meid zelfs nog niet dus dat zou alles moeten zeggen over de staat van het spul. ๐Ÿ˜€

Groetjes. ๐Ÿ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜› 8)


   
BeantwoordenCiteren
(@rudiv)
Eminent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 30
 

De software van de CD950 is identiek aan die van de CD930, er zitten enkel minder knoppen op het front. Maar met de afstandsbediening van de CD930 kan je de CD950 gebruiken zonder beperking door de weinige knoppen op het front.


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

@ RudiV: handige tip! ๐Ÿ˜€

Nu weet ik zelf wel uit ervaring dat er vaker "verborgen" RC-5 commando's zijn voor specifieke apparaten. Zowel het frontpaneel als ook de bijgeleverde AB zijn namelijk niet altijd voorzien van alle functies. Geen idee waarom... Gewoon de RC-5 lijst erbij pakken en uitproberen met zou ik willen voorstellen...

Groetjes. ๐Ÿ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@rudiv)
Eminent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 30
 

De "verborgen RC-5 commando's" zijn een resultaat van het gebruik van dezelfde software voor verschillende modellen CD spelers, waarbij er een verschil in features tussen verwante modellen kan zitten - corresponderend met de knoppen op het front. In de software (spreek uit ervaring van deze ontwikkeld in Hasselt) is nooit een verschil gemaakt om features in/uit te schakelen per model - in theorie zou je soms zelfs extra fysieke knoppen kunnen toevoegen om je apparaat een "upgrade" te geven.


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Mijn vermoedens zijn bij dezen bevestigd. Dat wordt dus gaten (erbij) boren in het weekend! ๐Ÿ˜€

Groetjes. ๐Ÿ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 2
Deel: