dsc950 + cd950 + ft...
 
Meldingen
Alles wissen

dsc950 + cd950 + ft950 + fc931 + fc950 voor 250 op mp

17 Berichten
5 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
957 Bekeken
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
Topic starter  

Schnell! πŸ˜‰
http://link.marktplaats.nl/137536583


   
Citeren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Oh... die gasten van de "gecontroleerde" verkoopwinkel. Ze hebben nog niet eens het fatsoen om e-mails te beantwoorden dus ze stoppen hun spul maar in dat lichaamsgedeelte waar de zon niet schijnt. Arrogantie ten top, eerlijk waar, maar niet met mij. Ik dacht dat de MediaMarkt al erg was maar het kan dus nog erger... Als je klanten als een stuk stront behandelt dan zak je er zelf maar in...

P.S.: niks tegen jou tda, ik wil mensen alleen maar waarschuwen dat "gecontroleerd" geen flut voorstelt op MP.

Thuiswinkelwaarborg is ook zoiets, als je een geschil indient krijg je doodleuk een schrijven van de Geschillencommissie dat het bedrijf "onbekend" is oftewel "case closed". En als ze dan toevallig al iets voor je willen doen dan word je op zoveel kosten gejaagd dat je uiteindelijk nog duurder uit bent, lees: je betaalt de (bestelde) artikelen 10 keer. Ja, Nederland, ik walch ervan!

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

ze moeten jou ook altijd hebben he? πŸ™„ πŸ˜‰

ik heb een tijdje geleden een CD speler van de verkoopwinkel thuisgestuurd gekregen, niks mis mee, netjes afgehandeld zonder gedoe.
Zou er zo weer kopen, alleen niet deze set voor dat geld


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

@Remi wrote:

ze moeten jou ook altijd hebben he? πŸ™„ πŸ˜‰

Ja het lijkt er wel op... πŸ‘Ώ

Gelukkig zijn er nog steeds bedrijven die hart voor hun klanten hebben, ik noem o.a. Vishay, Takamisawa, Siemens, enz... Firma's waar service hoog in het vaandel staat, althans dat is mijn ervaring. Het is alleen jammer dat dit een uitstervend "ras" is...

Heel vaak kom je met fatsoen en beleefdheid niet ver, helaas het is niet anders. Van fouten leert men en er is zat concurrentie dus mij houd je maar één keer voor de gek.

Ik zorg er zelf altijd voor dat ik reparaties netjes uitvoer en dat ik apparatuur van anderen met respect behandel. In de maling nemen doe ik ook niemand. Wat anderen doen zal mij een rotzorg zijn, tegen de lamp lopen ze allemaal wel een keer... πŸ˜€

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
Topic starter  

@Remi wrote:

ze moeten jou ook altijd hebben he? πŸ™„ πŸ˜‰

ik heb een tijdje geleden een CD speler van de verkoopwinkel thuisgestuurd gekregen, niks mis mee, netjes afgehandeld zonder gedoe.
Zou er zo weer kopen, alleen niet deze set voor dat geld

Deze set voor dat geld is toch een koopje?


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

@ tda: als iemand beweert dat de DSC950 een versterker is dan houdt bij mij al alle geloofwaardigheid op! Koopje of niet, ik vertrouw het niet...

Groetjes, πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

ja op zich is het best redelijk, maar ik heb de meeste componenten inmiddels al. De FC931 hoef ik niet en de FT950 is ook meer om de verzameling compleet te krijgen, altans ik begreep laatst dat een FT930 een betere tuner zou zijn. en dan is 250 wel een hoop geld als de leuke dingen dan alleen maar dubbel worden.


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
Topic starter  

@m0vieman wrote:

@ tda: als iemand beweert dat de DSC950 een versterker is dan houdt bij mij al alle geloofwaardigheid op! Koopje of niet, ik vertrouw het niet...

Groetjes, πŸ˜‰

lol, ik snap dat je zo veel slechte ervaringen hebt dat je dergelijke zaken zeer negatief ziet.
Ik zie dat juist positief omdat de verkoper (kringloop of weet ik wat) totaal niet weet wat het verkoopt. Ik ruik daar een handel πŸ˜‰ En in dat opzicht vind ik 250 voor die set niet veel geld, daar maak je zo 200 euro winst op als je geduld hebt.

Ik heb op 1 slechte ervaring enkel positieve ervaringen met marktplaats aankopen. En ik koop regelmatig wat (ben je alweer voor, remi, dit keer die dac gnegne πŸ˜‰ )


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

@tda wrote:

@m0vieman wrote:

@ tda: als iemand beweert dat de DSC950 een versterker is dan houdt bij mij al alle geloofwaardigheid op! Koopje of niet, ik vertrouw het niet...

Groetjes, πŸ˜‰

lol, ik snap dat je zo veel slechte ervaringen hebt dat je dergelijke zaken zeer negatief ziet.
Ik zie dat juist positief omdat de verkoper (kringloop of weet ik wat) totaal niet weet wat het verkoopt. Ik ruik daar een handel πŸ˜‰ En in dat opzicht vind ik 250 voor die set niet veel geld, daar maak je zo 200 euro winst op als je geduld hebt.

Ik heb op 1 slechte ervaring enkel positieve ervaringen met marktplaats aankopen. En ik koop regelmatig wat (ben je alweer voor, remi, dit keer die dac gnegne πŸ˜‰ )

πŸ™‚ gefeliciteerd hoor!, dat "gnegne" is wel een beetje jammer eerlijk gezegd πŸ˜•


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
Topic starter  

@Remi wrote:

@tda wrote:

@m0vieman wrote:

@ tda: als iemand beweert dat de DSC950 een versterker is dan houdt bij mij al alle geloofwaardigheid op! Koopje of niet, ik vertrouw het niet...

Groetjes, πŸ˜‰

lol, ik snap dat je zo veel slechte ervaringen hebt dat je dergelijke zaken zeer negatief ziet.
Ik zie dat juist positief omdat de verkoper (kringloop of weet ik wat) totaal niet weet wat het verkoopt. Ik ruik daar een handel πŸ˜‰ En in dat opzicht vind ik 250 voor die set niet veel geld, daar maak je zo 200 euro winst op als je geduld hebt.

Ik heb op 1 slechte ervaring enkel positieve ervaringen met marktplaats aankopen. En ik koop regelmatig wat (ben je alweer voor, remi, dit keer die dac gnegne πŸ˜‰ )

πŸ™‚ gefeliciteerd hoor!, dat "gnegne" is wel een beetje jammer eerlijk gezegd πŸ˜•

Ach enkel jennen, ik zag in het dac960 topic dat je net te laat was, dat was je ook al met die cd880... vandaar gnegne, no offence πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

ok


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

@ tda: ik vind het prima als je handelt. πŸ˜€

Ik ben niet het type dat mensen voor de gek kan of wil houden dus ik zou ook nooit misbruik maken van de (in dit geval vermoedelijk) onwetendheid van mensen die wellicht goede bedoelingen hebben...

Door al mijn negatieve ervaringen ben ik inderdaad extreem achterdochtig geworden voor wat betreft "handel". Op speurders.nl doe ik geen zaken meer, het moge duidelijk zijn waarom... Van de webshop hierzo heb ik ook al geen hoog petje meer op. Voor de rest geen commentaar.

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
Topic starter  

@m0vieman wrote:

@ tda: ik vind het prima als je handelt. πŸ˜€

Ik ben niet het type dat mensen voor de gek kan of wil houden dus ik zou ook nooit misbruik maken van de (in dit geval vermoedelijk) onwetendheid van mensen die wellicht goede bedoelingen hebben...

Groetjes. πŸ˜‰

Ik handel niet echt, ik koop spul wat ik zelf ook leuk vindt en soms zelf hou of soms een poosje gebruik.

In dit geval, je maakt toch geen misbruik van de winkel? Dat ze een dsc950 een versterker noemen geeft mij aan dat ze niet weten wat ze verkopen en er daarom -in mijn ogen- lage prijs voor vragen. Ik zie dat niet als misbruik. Juist dit zijn de leuke dingen van marktplaats.

Een jaar geleden was ik net te laat bij een dsc950 + dss930 die werd aangeboden voor 75 euro. Iemand was me net voor....jij remi? πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Zeg tda, ambieer je een carrière in de politiek? :mrgreen:

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 572
 

Ja kopen 2e hands betekend geduld hebben en niet te snel (dus duur) kopen maar ja ik denk altijd, koop maar tegen een wat dure prijs (vraagprijs ipv lager bieden) anders is het door tig andere kapers gekaapt.

Mijn cd950 heb ik voor 125 euro gekocht en in dit licht bezien is de hele set niet echt duur.
Maar goed, ik hou het bij de 8xx series, eerder mijn cd950 en cd930 en ft930 ooit weer verkopen tbv aanschaf reserve cd850mk2, dac960 etc. πŸ˜†


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 2
Deel: