Te koop: Philips FT...
 
Meldingen
Alles wissen

Te koop: Philips FT990

21 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,230 Bekeken
(@mart74)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 234
Topic starter  

Te koop: Philips FT990

Dit is een digitale sat tuner, dit systeem wordt niet meer uitgezonden.
Ik heb er foto's van maar ik weet niet hoe ik die hiet op het forum moet krijgen. Mail me maar voor foto's of info.


   
Citeren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Hoi,

Dat ding is leuk voor "spare parts": lampjes, DAC, pootjes, snoeren, voeding, enz... Maar voor de rest? Ik heb 4 DCC's hier staan en ik vraag mezelf eigenlijk nog steeds af wat ik ermee moet... πŸ™„

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@mart74)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 234
Topic starter  

Met het apparaat compleet kun je inderdaad niet veel meer.
Misschien iemand die 800 serie apparatuur spaart.


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Ja, dat ding moet je Takes aansmeren met z'n 800 serie tik. 😈

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@bad-santa)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 294
 

@m0vieman wrote:

Ja, dat ding moet je Takes aansmeren met z'n 800 serie tik. 😈

Groetjes. πŸ˜‰

πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† pis in me broek πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

ik heb er ook een, qua display al wel heel anders dan de 800 serie want hier zijn 'dots' gebruikt zoals ook bij de 900 serie te vinden is.
maar wel een leuk hebbeding 8) hoort ook een AB bij


   
BeantwoordenCiteren
(@mart74)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 234
Topic starter  

Niemand interesse??

Ik vind het zonde om naar de kringloop te brengen....


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Hoi,

Ja is inderdaad zonde. DCC was toch wel super te noemen maar Philips is er simpelweg mee gekapt met alle gevolgen van dien. Video 2000 dan? Het allerbeste systeem, maar heeft het ook niet gehaald. En zo kunnen we nog wel even doorgaan... De consument wordt gewoon besodemieterd en wij laten ons voor de gek houden... HDTV, HDDVD, BluRay, SACD... En dan hebben we nog dat "overgangsmedium" DVD+/-R-DL (8,5GB). Hou me toch op zeg! In Nederland krijgen ze de audio/video (lip) synchronisatie nog niet eens voor mekaar, het beeld is ronduit slecht te noemen en Dolby Digital daar hebben we nog nooit van gehoord... Ik koop niks meer voorlopig... Al die commerciΓ«len die hier in Nederland achter het televisie- en radiogebeuren zitten doen toch wat ze willen en kwaliteit staat ergens op de 10e plek... De Duitsers en de Engelsen doen het beter!

Ik heb zelf een Pioneer tapedeck in nieuwstaat hier staan, destijds gekocht voor FL. 2.000,- !!! Uiteindelijk zal het ding wel in de vuilnisbak verdwijnen, niemand die nog bandje opneemt, of? Het doet verdriet maar het is niet anders... De centen moeten rollen m.a.w. de economie moet draaien.

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@m-miller)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 200
 

@m0vieman wrote:

Hoi,

Ja is inderdaad zonde. DCC was toch wel super te noemen maar Philips is er simpelweg mee gekapt met alle gevolgen van dien. Video 2000 dan? Het allerbeste systeem, maar heeft het ook niet gehaald. En zo kunnen we nog wel even doorgaan... De consument wordt gewoon besodemieterd en wij laten ons voor de gek houden... HDTV, HDDVD, BluRay, SACD... En dan hebben we nog dat "overgangsmedium" DVD+/-R-DL (8,5GB). Hou me toch op zeg! In Nederland krijgen ze de audio/video (lip) synchronisatie nog niet eens voor mekaar, het beeld is ronduit slecht te noemen en Dolby Digital daar hebben we nog nooit van gehoord... Ik koop niks meer voorlopig... Al die commerciΓ«len die hier in Nederland achter het televisie- en radiogebeuren zitten doen toch wat ze willen en kwaliteit staat ergens op de 10e plek... De Duitsers en de Engelsen doen het beter!

Ik heb zelf een Pioneer tapedeck in nieuwstaat hier staan, destijds gekocht voor FL. 2.000,- !!! Uiteindelijk zal het ding wel in de vuilnisbak verdwijnen, niemand die nog bandje opneemt, of? Het doet verdriet maar het is niet anders... De centen moeten rollen m.a.w. de economie moet draaien.

Groetjes. πŸ˜‰

Wat voor tapedeck gaat het om?


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Hoi,

Een Pioneer CT-959.

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

@m0vieman wrote:

Ik koop niks meer voorlopig...

Eens : heb sinds 1985 (cd471) geen nieuwe audioapparatuur meer gekocht. Eerst maar eens een jaar of 15 afwachten of het heel blijft, daarna op marktplaats gaan snuffelen.


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

@herman wrote:

Eens : heb sinds 1985 (cd471) geen nieuwe audioapparatuur meer gekocht. Eerst maar eens een jaar of 15 afwachten of het heel blijft, daarna op marktplaats gaan snuffelen.

Ja die 471 en 473 worden nu nog WERKEND aangeboden op MP. Onverwoestbaar die dingen, naar het schijnt. Het geluid is ook zeer goed zelfs voor een apparaat uit die tijd! Zo zie je maar, er is nog hoop voor Philips... πŸ˜€

P.S.: al terug van vakantie? 😯

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@mart74 wrote:

Te koop: Philips FT990

Dit is een digitale sat tuner, dit systeem wordt niet meer uitgezonden.
Ik heb er foto's van maar ik weet niet hoe ik die hiet op het forum moet krijgen. Mail me maar voor foto's of info.

Tsja mart,

wat ik niet weet. Deze heeft alleen sat en geen gewone fm erbij, zoals de ft950 van de 900 serie?

Klopt dat?


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

ja klopt, deze is alleen nog voor het 'mooi' te gebruiken Γ©n om die ene sample frequentieled op de DFA888 aan ''t branden te krijgen πŸ˜› 32kHz?


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@Remi wrote:

ja klopt, deze is alleen nog voor het 'mooi' te gebruiken Γ©n om die ene sample frequentieled op de DFA888 aan ''t branden te krijgen πŸ˜› 32kHz?

eh dan toch maar niet. Ruim nu toch al op. 800 en 900 eruit.
dac960 en de cd960 cd880 en cd882 blijven voor op de LAB. Zoek trouwens een tweede eindversterker AH578. 😯 πŸ™„ πŸ™„


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 2
Deel: