CD100 - demonstrati...
 
Meldingen
Alles wissen

CD100 - demonstratie CD gezocht

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
920 Bekeken
(@pionline)
Active Member
Deelgenomen: 15 jaar geleden
Berichten: 12
Topic starter  

Hallo,

Met veel geluk heb ik een mooie originele documentatiemap van de CD-100 weten te vinden. In de map zit o.a. de meertalige gebruiksaanwijzing en reclameboekjes over "digital" en "laser" (mooi om te zien hoe men de marketing destijds heeft aangepakt!).
Wat er ook in hoort te zitten is een demonstratie CD en een platendoekje, helaas ontbreken die...

Weet iemand welke cd erbij heeft gezeten evt. met catalogusnummer en/of foto? Of het gaat lukken is de vraag, maar mijn doel is om het setje compleet te maken!

Groet,

Piet


   
Citeren
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
 

hallo

welkom op het forum

ah , je hebt de cd100 met de extra casette gekocht , die man was niet zo duur ermee 100 euro toch ? als hij verder goed werkt , is zeker mooi .


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

The Pure perfect Sound of Compact Disc heet die plaat.

Hier een link naar deel2, die is later bij de volgende serie geleverd.
http://www.discogs.com/Various-The-Pure-Perfect-Sound-Of-Philips-Compact-Disc-2/release/1863358

Een beetje zoeken bij 2dehandse cd's, wie weet kom je die nog eens tegen.

Ik heb die deel2 zo eens gevonden, en het is een prima testplaatje, vooral dat stukje van Dutch Swing college dat klinkt op elke speler anders.

(en nee ik doe die niet weg.. sorry)

Bij de cd 100 zat deel1. Die was meen ik wit ipv blauw.


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

Ik heb de map die bij de CD 300 hoorde met platendoekje nog in de verpakking πŸ˜€ alleen zonder cd. Welke cd hoorde daar eigenlijk bij?


   
BeantwoordenCiteren
(@yhatware)
Active Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden
Berichten: 6
 

De demo cd heb ik wel voor jullie, als .CUE/BIN bestand. Te branden met Nero of op de Mac met Toast. Inclusief covers. Ik zoek de Nederlandse gebruiksaanwijzing van de CD100, die met de vele getekende illustraties. Ruilen?


   
BeantwoordenCiteren
(@pionline)
Active Member
Deelgenomen: 15 jaar geleden
Berichten: 12
Topic starter  

Goede ruil, ik stuur je een PM!


   
BeantwoordenCiteren
Deel: