Dat 850 service doc
 
Meldingen
Alles wissen

Dat 850 service doc

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
501 Bekeken
(@bad-santa)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 294
Topic starter  

Eindelijk heb ik een DAT 850 van philips gevonden.
De JVC 505 (identiek aan de philips)kan de deur uit.

Wie kan mij helpen aan de service doc? een manual is ook leuk om te hebben.

Grtz BS


   
Citeren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

Gefeliciteerd!

Leuk man 8)

de servicedoc zou ik ook wel willen hebben want die heb ik niet.

Ik zal de manual voor je scannen want die is er wél (dacht ik) 😯
zal even kijken

edit:gevonden, helaas is dit er zo een waar alles uitgehaald is behalve het nederlandse deel, dus er is hier en daar een stukje plakband te zien.
Waarom mensen de moeite nemen een manual uit elkaar te halen is mij een volkomen raadsel 😈
ik zal 'm straks scannen dan heb je 'm vanavond nog

Remi


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

verstuurd! πŸ˜›


   
BeantwoordenCiteren
(@bad-santa)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 294
Topic starter  

geweldig thx man.

je bent r.e.t.e. snel, iedere keer weer!! 😯

πŸ˜† πŸ˜†


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Remi, jij hebt ook bijna alles hΓ¨? πŸ˜€

Is wel vreemd trouwens dat MiniDisc en DAT gewoon nog te koop zijn terwijl DCC's uit de handel zijn... Ik vraag me werkelijk af wat Philips nog meer van plan is, toch maar liever Sony kopen de volgende keer... Ik krijg er een beetje de hik van wat Philips allemaal aan het doen is. Ze gooien iedere keer nieuw spul op de markt en vervolgens kappen ze ermee. Hoeveel mensen zitten er nu opgescheept met VCR, DCC, CD-I, enz enz enz...? Ik snap niet dat de consument dit nog accepteert. Nu heb je weer dat gedonder tussen BluRay en HD-DVD... Ik VERTIK het om tot aanschaf van zo'n ding over te gaan. En wat moet je met een HD-Plasma? De enige gratis HD-zenders op de Astra zijn de Duitse (jawel hoor ze hebben alweer goed voor mekaar) ProSieben en SAT.1. In Nederland krijgen ze de audio/video oftewel lipsynchronisatie nog niet eens in orde en DD 5.1 daar hebben we nog nooit van gehoord. Gelukkig ben ik een slimme consument! KPN is al maanden aan het proberen om me Digitenne aan te smeren, nou ik wens ze succes! LOL 😈

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@bad-santa)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 294
Topic starter  

Dat wordt nog in de proffessionele segment gebruikt.

Maar ook ik zit met dcc en cdi opgescheept, maar ach leuk voor in de museum laten we maar zeggen.

HD of blueray disc schaf ik ook nog niet aan tot de uiteindelijke winnaar uit de bus komt.


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

@bad santa wrote:

Dat wordt nog in de proffessionele segment gebruikt.

Maar ook ik zit met dcc en cdi opgescheept, maar ach leuk voor in de museum laten we maar zeggen.

HD of blueray disc schaf ik ook nog niet aan tot de uiteindelijke winnaar uit de bus komt.

En wie is de winnaar van DVD-R en DVD+R? Juist ja... NIEMAND. Het door Philips ontwikkelde DVD+R is overigens wel het betere medium maar ja zoals zo vaak zullen ze wel weer de strijd verliezen... Desalnietemin zet ik alles op DVD+R en geloof me ik krijg nooit klachten van mensen... Van wat ik zo hier en daar hoor van DVD-R is één en al ellende: de schijven worden niet herkend, overspringen, haperen, blokken in het beeld, enz enz enz... Vreemd vind ik ook dat ik nog nooit een Philips schijfje terug heb gekregen terwijl de branders van het merk de allergrootste troep zijn: maximaal 2 jaar en ze zijn rijp voor de sloop (als ze het al zo lang uithouden) en NEE dat is geen onzin, kijk maar eens op consumentensites hoe slecht het thans met de elektronica van Philips gesteld is... We blijven met z'n allen hangen in de jaren '80 en '90, oftewel de 800 en 900 serie dat spul is namelijk onverwoestbaar en zo moet dat ook! LOL

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
Deel: