DXO 300 Mk11 handle...
 
Meldingen
Alles wissen

DXO 300 Mk11 handleiding gezocht

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
666 Bekeken
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
Topic starter  

Wie heeft er een handleiding van de dxo 300 mk11, het is een actief crossover filter en ik weet niet precies hoe ik hem moet gebruiken. πŸ˜•


   
Citeren
(@arjen)
Active Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 5
 

@Joop wrote:

Wie heeft er een handleiding van de dxo 300 mk11, het is een actief crossover filter en ik weet niet precies hoe ik hem moet gebruiken. πŸ˜•

Een beetje laat misschien, maar ik heb ook een DXO 300 mk2 in een van mijn auto's zitten.
Ben je er al uit hoe je hem moet gebruiken? eigenlijk wijst de bovenkant zich vanzelf wel met de tekeningetjes erop, instellen op 2 of 3 weg, en dan de x-over frequenties instellen (bij 3 weg werkt de middelste als bandpass, dus ik meen dat je links de lage freq moet instellen, en rechts de hoge frequentie). en je kan eventueel de fase van de sub veranderen..
Dit doe ik uit mijn hoofd, dus er kan een foutje in zitten. Maar ik heb de manual iig nog ergens liggen, dus als je iets specifieks wil weten..

Arjen.


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
Topic starter  

Hallo Arjen,

Ik ben er nog niet mee verder gegaan maar als je de manuel kan vinden zou ik wel graag een kopie willen als dat kan.
Inderdaad staat op de bovenkant het schema maar ik vind het wat makkelijker met een handleiding.
Ik zou het zeer op prijs stellen als je een kopie zou willen maken, uiteraard tegen betaling natuurlijk.

Joop


   
BeantwoordenCiteren
Deel: