GEZOCHT: Service Ma...
 
Meldingen
Alles wissen

GEZOCHT: Service Manual Philips DVD707

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
439 Bekeken
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
Topic starter  

Hoi,

Ik heb nog een Philips DVD707 staan (uit China geïmporteerd, lees: gesmokkeld in de bagage LOL). Voordeel van het ding is dat alle beveiligingen "uitgeschakeld" zijn. Dat doen ze standaard in China omdat iedereen daar illegale CD's en DVD's koopt LOL. In de gebruiksaanwijzing staat wel dat het apparaat beveiligd is maarja, menselijke foutjes worden overal gemaakt hè! We snappen wel wat ik bedoel... 😈

Het lijkt mij leuk om een CD910 (of een andere goedkope bak uit de 900 serie) om te bouwen, lees: er het loopwerk en de elektronica van de DVD707 in te zetten. Wat ruimte betreft moet dat allemaal passen, de hoogte en breedte van de apparaten zijn namelijk exact hetzelfde. Het display past ook perfect. Aangezien het een alphanumeriek type is zou ik er theoretisch gezien ook een display van de 910 op kunnen aansluiten. Dat is volgens mij een kwestie van de juiste in/out/data poorten aansluiten... Maarja, om die te vinden heb je wel een schema nodig!

De schema's van de 900 serie CD-spelers zijn redelijk goed te vinden on line dus dat zal het probleem niet zijn.

Alvast bedankt.

Groetjes. 😉


   
Citeren
(@ralphies)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 572
 

Lijkt me een relaxed project!!! Hou me op de hoogte!


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
Topic starter  

Hoi,

Je zegt het zelf hè: "Philips, let's make things better, anders doen we het zelf wel" 😆

Maar nu heb ik nog steeds geen schema GRRR! 😕

Groetjes. 😉


   
BeantwoordenCiteren
Deel: