heeft iemand de sm ...
 
Meldingen
Alles wissen

heeft iemand de sm van de philips 22ah780 ...

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
700 Bekeken
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
Topic starter  

hallo

ivm een verlopende tuner van de kubus 22ah780 receiver zoek ik de sm ervan ,in pdf is prima .

groet mattie


   
Citeren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

heb je al bij Wil Manshande gekeken?

Je kan hem aanvragen, waarschijnlijk gratis ook nog.
Geweldige actie van Wil

http://www.freeservicemanuals.info /"> http://www.freeservicemanuals.info/


   
BeantwoordenCiteren
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
Topic starter  

hallo

remi , ik had al gekeken bij wil manshande idd , maar de .com site was nogal veranderd . en je ziet vaker staan gratis of u wint omdat u de 100.000e bezoeker bent dus geloof ik dat niet meteen.....

overigens is het probleem al gevonden ; het presetmetertje was stuk ( spoel stuk ) dus is de tuningspanning van de presets niet meer belast en is de 22uf condensator te groot . daardoor ging hij als je schakelde van preset naar een andere preset de band langzaam voorbij . heb er nu een 1uf elco ingezet en nu is het ding weer goed . ook meteen de lampen vervangen ( waren 3x 26v lampen ) en nu zijn het 3x 12v lampen in serie geworden . ook heb ik de aan/uitknop omgebouwd naar 230v schakelaar .

het ding heeft een goede bouw , er zit zelfs bitumen in de luidsprekerkast . en ontvangt al zenders zonder antenne aangesloten .


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

mooi dat het al gelukt is 8)
bij Wil is het geen kwestie van 100.000ste bezoeker hoor, gewoon een mailtje met een vraag is genoeg


   
BeantwoordenCiteren
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
Topic starter  

hmm ... de tuner is ook niet helemaal 100% , steeds als ik van preset wissel dan is de vorige preset ineens van de zender afgelopen , eens kijken of ik dat 300ohm omzetkastje nog heb om naar cai 75 ohm te gaan .

groet mattie


   
BeantwoordenCiteren
(@snameroc)
Trusted Member
Deelgenomen: 15 jaar geleden
Berichten: 66
 

Je kunt toch een weerstand plaatsen ipv de draaispoelmeter misschien is dan je probleem opgelost.


   
BeantwoordenCiteren
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
Topic starter  

de meter is niet het probleem blijkbaar , eerder verloop door opwarming in de afstemming .ik heb de presetpotmeters al gesprayed dus miss is het daarna weg .

overigens word de kast niet eens warm , dus erge opwarming is er niet .


   
BeantwoordenCiteren
Deel: