n5581 service doc g...
 
Meldingen
Alles wissen

n5581 service doc gezocht ....

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
623 Bekeken
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
Topic starter  

in mijn vervorven n5581 deck zit een voedingsprobleem nl : het werkt wel met 1 massa draad los maar dan zijn alle spanningen te laag . en werkt het geluid maar half en de wiskop enz .

er is een probleem met de massa van het kleine printje achterin , als deze vast zit dan doet alleen de vu meter het , en als deze los is dan zijn alle spanningen te laag maar speelt hij wel . en ik weet de spanningen niet verder dus kan zo niks vinden , dus zoek ik het service doc van het deck .

mattie


   
Citeren
 Har
(@har)
Trusted Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 53
 

Ik heb het als pdf.
Geef je email maar dan probeer ik het doortesturen (15MB)

zo niet geef ik je wel een upload linkje

groet,
Har


   
BeantwoordenCiteren
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
Topic starter  

met behulp van de manual heb ik hem gemaakt gekregen . hij kreeg blijkbaar geen resetpuls op de cpu en bleef daarom uit . dit kwam van de extra print in het midden , en de ts725 bleef 9 volt op pin 7 van de cpu houden , en door de losse massa kwam de cpu wel in leven maar vaak bleef de counter dan maar half werken . er zat een 10uf elco die rot was en had er een diode uitgestookt en ik heb ook de ts725 vervangen voor een bc178b . na testen werkt hij goed , echter klinkt de opname nog niet goed . wel bij een voorbespeelde tape . ik heb een wow en fluttermeter gekocht gisteren en die moet ik eraan hangen , echter nog geen idee hoe .

de set in zijn geheel ....

groet mattie


   
BeantwoordenCiteren
Deel: