PHilips Video 2000 ...
 
Meldingen
Alles wissen

PHilips Video 2000 - VR2022

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
559 Bekeken
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
Topic starter  

Lees alles over het Philips Video 2000 systeem in de nieuwe folder uit 1981. Natuurlijk op mfbfreaks.nl !

ps: zoek de 587's !


   
Citeren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 440
 

Wij hadden/hebben zo'n 2000-systeem, de VR2020..... een prachtig apparaat om te zien!!! TOP-spul van Philips!!!!

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers


   
BeantwoordenCiteren
(@gromsound)
Active Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 19
 

Namens het VCC mausoleum Haaksbergen dank ik u hartelijk voor het beschikbaar stellen van deze zeldzame folder!

Liefhebbers lezen
http://members.lycos.nl/gromsound/app/v2k.htm

Tis machtig mooi spul vooral als het werkt.

groet,

Andre.


   
BeantwoordenCiteren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 440
 

Mooie site Andre!!!!

Je hebt het overigens op jouw site over de, naar mijn mening, beste instructie ooit gemaakt -> de DEMO-video van de V2000 videorecorders. Misschien leuk om die eens te digitaliseren, mits je de mogelijkheden hiertoe hebt......

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers


   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
Topic starter  

Het leuke is dat in de mfbfreaks.nl archieven nog veeel meer aanwezig is πŸ™‚ nogmaals geduld is een schone zaak!


   
BeantwoordenCiteren
(@gromsound)
Active Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 19
 

@A.G.W. Wijers wrote:

Je hebt het overigens op jouw site over de, naar mijn mening, beste instructie ooit gemaakt -> de DEMO-video van de V2000 videorecorders. Misschien leuk om die eens te digitaliseren, mits je de mogelijkheden hiertoe hebt......

Haha, digitalis en Gromsound = water en vuur... lees mijn ''motivatie'' maar eens op voornoemde site πŸ˜‰

Voor collega v2000 maniakken kan ik een kopie van de demotape maken op een toe te zenden 1 uurs bandje +retourpostzegels, krijg je kleurenkopieen van het originele label er bij om het helemaal 'net echt' te maken.

Kopie op het inferieure doch winnende videosysteem is een alternatief dat met enig tandenknarsen kan worden overwogen. Maar ik vind het veel correcter om het op vcc formaat te laten. Je koopt met wat geluk al een werkend v2000 machien voor 10 eu, zeker doen als je er lol aan hebt je weet niet wat je meemaakt zo'n beeld uit zo'n oud ding!

groet uit het VCC mausoleum

Andre.


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Was een mooi systeem dat V2000, maar de eerste apparaten hadden wel veel kinderziektes.

Leuk om te zien dat jullei zo druk bezig zijn, ik geniet nog effe van m;n vakantie hier πŸ˜‰

seeyou !


   
BeantwoordenCiteren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 440
 

De instructievideo!!! LEGENDARISCH!!!

http://www.youtube.com/watch?v=oIfVCStnMxs

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers


   
BeantwoordenCiteren
Deel: