Servicegegevens 198...
 
Meldingen
Alles wissen

Servicegegevens 1984 HIFI en Luidsprekers

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
440 Bekeken
(@roosmcd)
Eminent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 20
Topic starter  

Vandaag een boekje gekocht met 580 pagina's servicegegevens 1984 HIFI en Luidsprekers. Veel 22AH..., 22RH... en 90AH... Nu heb ik zelf toch niet zoveel van dit spul staan :), maar ik heb hem toch maar meegenomen in de verwachting dat iemand wel interesse had of zich wil opofferen om 580 pagina's te gaan scannen.....


   
Citeren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Wow !!!

We hebben een hele mooie Epson A3 scanner gekocht voor de site, maar hij staat bij Andre: Andre zal wel een PM sturen.

Of is het losbladig zwart wit? Dan kan ik het door de documentfeeder gooien, en is het binnen 5min geregeld πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Is dat zo'n groot geel boek?

Ik heb eens zo'n ding gehad met luidsprekers van rond die koers, stond de passieve F9434 o.a. in maar ik zoek het al jaren en nog niet kunnen vinden. Misschien ooit eens uitgeleend of zo.


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

@Zapper wrote:

Misschien ooit eens uitgeleend of zo.

Ik begrijp dat zelf ook nooit : Bij alles wat ik kwijt ben denk ik ook "zeker uitgeleend" , maar aan de andere kant kom ik bij mezelf nooit iets tegen wat achterbleef nadat ik het van iemand had geleend.

uhh, net als die enkele sokken uit de was zal ik maar zeggen 😯


   
BeantwoordenCiteren
(@roosmcd)
Eminent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 20
Topic starter  

Ja, het is zo'n groot geel boek, dus misschien is het wel dezelfde :). Maar ik heb het hier nog steeds liggen, ik denk dat er iets is misgelopen in de communicatie?


   
BeantwoordenCiteren
Deel: