Meldingen
Alles wissen

Heb 2 Marantz DMS 600(DSS 940) gekocht

21 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,444 Bekeken
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

Ik had ze als Marantz nog nooit gezien, zal ik ze maar eens naast de "grote broers"(van Philips). neerzetten en dan maar eens luisteren.
Ze zijn wel klein maar laten wel van zich horen 😯
Oeps ook compensation eraan( werkt!)
Is er ooit een marantz dsc op de markt gekomen?
Of de 930 als Marantz? Mooi zijn ze ,hebben dezelfde stof van doek als de 930SE


   
Citeren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

had peter laatst ook niet deze gespot? of zijn het precies deze?


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

@Remi wrote:

had peter laatst ook niet deze gespot? of zijn het precies deze?

dat weet ik niet , daar ikalles wat op het forum komt van bovengenoemde naam niet lees ❗


   
BeantwoordenCiteren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 440
 

@Cyberjan wrote:

Ik had ze als Marantz nog nooit gezien, zal ik ze maar eens naast de "grote broers"(van Philips). neerzetten en dan maar eens luisteren.
Ze zijn wel klein maar laten wel van zich horen 😯
Oeps ook compensation eraan( werkt!)
Is er ooit een marantz dsc op de markt gekomen?
Of de 930 als Marantz? Mooi zijn ze ,hebben dezelfde stof van doek als de 930SE

Wat ik van de Marantz versie van de DSS940 ooit hier op het forum gelezen heb, is dat ze zijn uitgebracht voor studio-gebruik. Ik heb er echter nog nooit een foto van gevonden, dus een mooie foto van de DMS600 zou meer dan welkom zijn...

Van een DSC of DSS930 onder de Marantz-naam heb ik nog nooit gehoord! Dus of deze er ooit zijn geweest...

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers, BCom


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

@A.G.W. Wijers wrote:

@Cyberjan wrote:

Wat ik van de Marantz versie van de DSS940 ooit hier op het forum gelezen heb, is dat ze zijn uitgebracht voor studio-gebruik. Ik heb er echter nog nooit een foto van gevonden, dus een mooie foto van de DMS600 zou meer dan welkom zijn...

Van een DSC of DSS930 onder de Marantz-naam heb ik nog nooit gehoord! Dus of deze er ooit zijn geweest...

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers, BCom

ik hop dat het lukt met de foto´s
op 2 foto´s is tussen de lampjes "iets blauws" dat is er wel maar niet zo als op de foto´s, daarom de laatste opame zonder flits.
zo hier komt het:
[img]2694228240101815552LHYUar_th.jpg
en

en de laatste zonder flits
[img]2626084770101815552S200x200Q85.jpg


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

@A.G.W. Wijers wrote:

Wat ik van de Marantz versie van de DSS940 ooit hier op het forum gelezen heb, is dat ze zijn uitgebracht voor studio-gebruik. Ik heb er echter nog nooit een foto van gevonden, dus een mooie foto van de DMS600 zou meer dan welkom zijn...

Van een DSC of DSS930 onder de Marantz-naam heb ik nog nooit gehoord! Dus of deze er ooit zijn geweest...

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers, BCom

klopt ze stonden in een studio( betere componenten?)
heb bij deze mneer ook de dsc 950 gekocht en daar ik van techniek geen bal verstand heb, probeer ik te schrijven wat met de dsc 950 gebeurd is:
er is een ander stroomkabel aan??? ja een Siltech geen idee wat het doet of waar het goed voor is, hij mompelde wel iets van dat het kabel meer waard was als de dsc 950.
misschien kan iemand me vertellen wat het is?


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
 

@Remi wrote:

had peter laatst ook niet deze gespot? of zijn het precies deze?

Ja op marktplaats 😉 De verkoper vroeg er 750 euro voor, had ook een AX1000 staan, tenminste, als de foto authentiek was.

Hier had ik al een topic over de marantz dss speakers, cyberjan, je postte er ook in, je zei dat je ze nog nooit eerder gezien had?
http://forum.mfbfreaks.nl/viewtopic.php?t=3993&postdays=0&postorder=asc&highlight=marantz&start=0


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

@tda wrote:

@Remi wrote:

had peter laatst ook niet deze gespot? of zijn het precies deze?

Ja op marktplaats 😉 De verkoper vroeg er 750 euro voor, had ook een AX1000 staan, tenminste, als de foto authentiek was.

Hier had ik al een topic over de marantz dss speakers, cyberjan, je postte er ook in, je zei dat je ze nog nooit eerder gezien had?
http://forum.mfbfreaks.nl/viewtopic.php?t=3993&postdays=0&postorder=asc&highlight=marantz&start=0

het is niet zo dat ik je geen antwoord geef, ga alleen geen discussie meer beginnen!
je hebt gelijk
ik heb gekopiert:
Geplaatst: Vr Feb 22, 2008 - 21:32 Onderwerp: Re: Marantz versie dss940


ronly schreef:
tda schreef:
Op hear.nl forum lees ik dat de Philips dss940 een Marantz (pro-serie) broertje heeft gehad. Ik kan er alleen niks over terugvinden op het internet. Weet iemand hier daar meer over?

Hallo,ik ben in het gelukkige bezit van een stel Marantzen (tevens 930 en 940) wat wil je weten?

Welkom hier op het forum!!!!!!!!!!!!
en op de volgende meeting laat je gewoon zien wat je hebt,lijkt me leuk om te vergelijken
dus had ik ze gezien(gewoon vergeten)en.....wat die meneer op de foto heeft is er (en nog veeeeeel meer! ik zag de speaker,moest even denken en thuis nakijken en....Kharma grand exquisite en daarvan natuurijk 2)


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

@tda wrote:

@Remi wrote:

had peter laatst ook niet deze gespot? of zijn het precies deze?

Ja op marktplaats 😉 De verkoper vroeg er 750 euro voor, had ook een AX1000 staan, tenminste, als de foto authentiek was.

Hier had ik al een topic over de marantz dss speakers, cyberjan, je postte er ook in, je zei dat je ze nog nooit eerder gezien had?
http://forum.mfbfreaks.nl/viewtopic.php?t=3993&postdays=0&postorder=asc&highlight=marantz&start=0

het verschil is dat ik ze nu kan zien voor mijn ogen en kan horen
en ze zijn héél goed van geluid en ik ben aan het vergelijken met de 930 se´s en.....ze zijn werkelijk goed,


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
 

Heb je er de volle pond voor moeten betalen?


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

@tda wrote:

Heb je er de volle pond voor moeten betalen?

nee heb ik niet,
heb buiten Mp een prijs met hem gemaakt indien.....boekje enz enz erbij is (zie dsc 950) en daarheen gereden (was heen en terug 300km) gehoord en meegenomen de prijs die hij wilde en de prijs die ik wou betalen lagen "een beetje " uit elkaar, ik heb betaald wat het me waard was 8)


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
 

Goed zo! 😉
Had hij die Marantz AX1000 ook staan? Of was de foto op de advertentie een geleende foto?


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

@tda wrote:

Goed zo! 😉
Had hij die Marantz AX1000 ook staan? Of was de foto op de advertentie een geleende foto?

hij heef alles daar en zoals geschreven ik he3b ze gezien (in een ander topic hier) Kharma Grand exquisite !!!
maar die verkoopt ie niet hoor, hijzag dat ik keek ,toen zijhij de prijs en
bleef ik staan


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

@tda wrote:

Goed zo! 😉
Had hij die Marantz AX1000 ook staan? Of was de foto op de advertentie een geleende foto?

ik heb em even gebeld ,
ja de ax 1000 is duur hoor

een getal met 3 nullen( voor de komma) 😯


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

@Cyberjan wrote:

ik hop dat het lukt met de foto´s
op 2 foto´s is tussen de lampjes "iets blauws" dat is er wel maar niet zo als op de foto´s, daarom de laatste opame zonder flits.
zo hier komt het:
[img]2694228240101815552LHYUar_th.jpg
en

en de laatste zonder flits
[img]2626084770101815552S200x200Q85.jpg

Ze zien er in ieder geval heel mooi uit Jan, knap toch dat ze in vergelijking met de DSS930SE het zo goed doen.
zouden de Marantz speakers nog anders zijn als de Philips DSS940?


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 2
Deel: