Meldingen
Alles wissen

How to use DSS-930 without DSC-950

18 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,215 Bekeken
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@Remi wrote:

nou ik heb 't even geprobeerd en wat ik zag was dat de DSS de instelling vasthield die hij 't laatst van de DSC gekregen had.
dus bv met compensatie en dan ompluggen van DSC naar CD dan blijft dat zo. compensatie uit en dan ompluggen blijft het uit.

echter, als ik in deze situatie de DSS achterop uitschakel en dan weer in, komt hij mΓ©t compensatie weer terug. dus dat is denk ik de default instelling.

wat ik ook gemerkt heb is dat ik 'm niet uit kan zetten met de AB als hij niet aan de DSC hangt. dat vond ik wel een beetje apart.
ik had ook alleen de AB van de DSC bij de hand, de kleine van de DSS kon ik even niet meer vinden πŸ™„

(wat ik ook gemerkt heb is dat ik de optische uitgang van de CD951 moet doorsolderen want hij hapert als ik er aan zit)

remi,
ook al staat de compensation aan hij "werkt " niet , doet ie alleen bij de dsc 950 (kan dat iemand de vriendelijke meneer schrijven in engels (ik kan dat "tamelijk goed" in het duits :roll:)


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

de topicstarter heeft ons mooi aan 't werk gezet en is nooit meer terug geweest hier lijkt het wel.


   
BeantwoordenCiteren
(@citrophilips)
Eminent Member
Deelgenomen: 16 jaar geleden
Berichten: 31
 

Hoi,

Op de DSS 930 kun je de compensatie alleen uitschakelen met behulp van de DSC 950.

Dat was een soort demo. Want zonder compensatie, dwz zonder de DSP, is een DSS geen DSS meer, maar een gewone box.

Op de DSS 940 kun je de compensatie geloof ik helemaal niet uitschakelen. Was ook nergens goed voor !

Groetjes,

Citro


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 2
Deel: