Meldingen
Alles wissen

Te koop: 2x DSS940 speakers plus DSC950 controller

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
624 Bekeken
(@peedee)
New Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 4
Topic starter  

Te koop: 2x DSS940 speakers plus DSC950 controller. In goede staat, ook technisch in orde. Inclusief handleiding en afstandbediening. Zie ook http://audio-video.marktplaats.nl/luidsprekers/94352091-2x-philips-dss940-digitale-luidsprekers-dsc950-controller.htm l"> http://audio-video.marktplaats.nl/luidsprekers/94352091-2x-philips-dss940-digitale-luidsprekers-dsc950-controller.html . Het liefst zou ik zien dat ze naar een liefhebber gaan, daarom dit bericht hier.

Vraagprijs: 600 euro. Ik woon in Eindhoven.


   
Citeren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 440
 

@peedee wrote:

Vraagprijs: 600 euro.

Dat is een hele mooie prijs! Ik heb ze zelf al 3 jaar en luister er vrijwel dagelijks met heel veel plezier naar! Dus mensen, grijp deze kans!!!

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Hoi,

Ja ik ben een liefhebber en NEE de 940-ers komen er bij mij niet in. Ik ben zeer tevreden met de door mijzelf volledig gereviseerde DSS930SE.

Een actieve speaker die (ik schat) zo'n 15 jaar gedraaid heeft zal ook een onderhoudsbeurt nodig hebben. Tuurlijk zal de technische staat voor de gemiddelde discodove Nederlander in orde zijn maar voor audiofielen zoals ik... Die vlieger gaat niet op, helaas. Kortom, ik vind de prijs nogal gortig eerlijk gezegd.

Ik zal mijn speakers in ieder geval nooit verkopen. Economisch gezien hebben ze namelijk geen waarde meer, oftewel ze zijn volledig afgeschreven. Het is maar "wat een gek ervoor geeft". Tegenwoordig wordt de meeste consumentenelektronica zelfs al na 2 jaar afgeschreven als we de "lijsten" van Uneto-VNI moeten geloven. Raar maar waar, de meeste apparaten van o.a. Philips hebben ook geen lange(re) levensduur meer. Of de consument met deze min of meer nieuwe regelgeving blij moet zijn...? Ik denk het niet... Vroeger kocht je een MatchLine die 20 jaar meeging, thans begeven de Cineos plasma's het al na 2 tot 3 jaar. Over de LCD-schermen hoor, zie en lees je ook alleen nog maar klachten en de gewone beeldbuizen stellen wat kwaliteit betreft al helemaal niks meer voor. Made in China hè... De huidige Miele wasmachines hebben veel problemen met de elektronica en zo kunnen we nog wel even doorgaan... Om een lang verhaal kort te maken, in de wegwerp-economie waarin we leven, is oud en 2e hands spul niks meer waard.

Succes met de verkoop! πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
Deel: