Meldingen
Alles wissen

Philips FA960mkII

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
539 Bekeken
 Tom
(@tom)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 83
Topic starter  

Hoi,

Hebben jullie de nieuw geplaatste Duitse folder '91 gezien?? Daar staat de FA960mkII in, bij mijn weten nooit in NL geleverd. Wie weet hier meer over? Het enige verschil dat ik kan ontdekken met mijn gewone 960 is dat de mkII chromen pootjes heeft...in de technische gegevens lijkt alles hetzelfde 😯

Groetjes Tom


   
Citeren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 
Tom wrote:
Hoi,

Hebben jullie de nieuw geplaatste Duitse folder '91 gezien?? Daar staat de FA960mkII in, bij mijn weten nooit in NL geleverd. Wie weet hier meer over? Het enige verschil dat ik kan ontdekken met mijn gewone 960 is dat de mkII chromen pootjes heeft...in de technische gegevens lijkt alles hetzelfde 😯

Groetjes Tom[/quote

Ja heb ik mij ook altijd afgevraagd. Heb ook amerikaanse versies gezien met net zoals de 800 serie versterkers doorlus netvoeding dozen op de achterkant. Ik heb een folder duits volgens mij staat die nog niet op MFBfreaks, waar wel over een beveilioging wordt gesproken. Lijkt mij toch een upgrade ten opzichte van de FA960.

Met andere woorden, je post is al van een tijd geleden. Heb je al antwoord en kun je die met mij / ons delen. Of alsnog; iemand?


   
BeantwoordenCiteren
Deel: