Meldingen
Alles wissen

CDV185

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
513 Bekeken
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
Topic starter  

Heeft iemand een doc/schema van de CDV185? Heb zo'n speler en wel een erg geinig geval. Deze was bedoeld voor cd en cdv (12cm) discs. Niet voor LD. Ik heb er eens in gekeken en er zit de welbekende 1541A dac in alsmede een 1542 (???) en volgens mij het cd-pro2 loopwerk. Hij is razendsnel op cd. cdv-plaatjes heb ik niet meer, ik heb alles van cdvideo en laserdisc ooit eens opgeruimd.
Maar wel een maf apparaatje, 36cm, uiterlijk iets weg van de cd880 en de cd780, cdm4(eerste type) loopwerk met een andere laserunit.

Volgens mij is die als cd-drive ook prima. Alleen jammer: geen AB erbij en die is apart (werkt niet op een cd AB andere code..)
Maar met de RC790 kan het natuurlijk wel.

Ik vermoed dat dit apparaat geflopt is indertijd, staat maar in 1 folder en heb ze nooit eerder "live" gezien. Maar dat zijn juist de leukste πŸ˜‰

Nouja als iemand wat heeft dan hou ik me aanbevolen


   
Citeren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
 

@Zapper wrote:

het cd-pro2 loopwerk.

Een cd-pro2? Wat is dat voor loopwerk?


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@Zapper wrote:

Heeft iemand een doc/schema van de CDV185? Heb zo'n speler en wel een erg geinig geval. Deze was bedoeld voor cd en cdv (12cm) discs.
Nouja als iemand wat heeft dan hou ik me aanbevolen

Jeroen ik heb nog een cdv´tje van Phlips( moet ik wel even opzoeken als je em wilt hebben) ik dacht was zo´n combi ding één lied met beeld de rest alleen muziek


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
Topic starter  

Hee da's leuk πŸ˜‰ kan ik em testen πŸ˜‰

ik zal em nog eens open schroeven en dat rare loopwerk fotograferen.


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
 

@Zapper wrote:

Hee da's leuk πŸ˜‰ kan ik em testen πŸ˜‰

ik zal em nog eens open schroeven en dat rare loopwerk fotograferen.

Graag!


   
BeantwoordenCiteren
(@johan-k)
New Member
Deelgenomen: 16 jaar geleden
Berichten: 3
 

TDA1542 is een verzameling opamps in een DIL28 behuizing. Heb helaas niet de doc van dit apparaat, maar wel van een Marantz, waar dit IC ook in zit.

grtz Johan


   
BeantwoordenCiteren
Deel: