Meldingen
Alles wissen

** Info Philips MFB Meeting Klaaswaal 11/10/2003 **

9 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
743 Bekeken
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
Topic starter  

(Beste is om deze mail te printen)

Beste allemaal,

Zaterdag 11 oktober 2003 is het dan zover, de tweede Philips MFB meeting voor en door MFB Freaks !

Deze onvergetelijke dag zal in het teken staan van Philips MFB demonstraties van de diversen modellen zoals 541,585,532,544,567,586,587 en natuurlijk 545. (Hopenlijk ook 9638, maar daar zijn geen aanmeldingen van)
Verder zal er diverse Philips apparatuur te bezichtigen zijn uit de glorietijd van de MFB en er is een gelegenheid om spullen zelf te demonsteren en te verkopen. De zaal heeft genoeg tafels om alle waar uit te stallen, tevens zullen Herman en ik een dubbele Labset ter beschikking stellen, bestaande uit een pre 280, eind 380 en een cd 650 voor de luistertesten. Op deze manier kunnen we in ieder geval de verschillen eens onder de loep nemen en ook de discussies eens lekker op gang brengen. Er is ook mogelijkheid om zelf demonstraties te geven door aangeleverde apparatuur, en vanzelfsprekend mag men hier zelf de volumeknop bedienen. Hierbij kan men het geheel van commentaar voorzien via de beschikbare microfoon en set 532. Voor eventuele defecten is er een quickservicepunt opgezet waarbij simpele adviezen/diagnoses/reparaties gedaan kunnen worden. Als klap op de vuurpijl kunnen we proberen om het "Guinness Book of Records" te halen door een Wall of Power op te zetten met 532/544/587 en het geweld te laten losbarsten. Mocht je zelf ideeen hebben en er is tijd genoeg, geen enkel probleem, we doen het gewoon.

Waar zal deze ultieme meeting plaats gaan vinden:
De lokatie is Klaaswaal, hier is de gymzaal van de voormalige huishoudschool ter beschikking gesteld voor al het mfb geweld. Deze is te vinden aan de Molendijk 55 te Klaaswaal. Dit plaatsje ligt in de prachtige Hoeckse Waard net onder Rotterdam. De zaal zal vanaf 11:30 geopend zijn tot een uurtje of 18:00. Om de zaalhuur te bekostigen is er een entreeprijs vastgesteld van 6 eur per persoon. Eventueel kan men langer blijven, maar dan zal de resterende tijd moeten worden bijbetaald. Het is vrij om Philips apparatuur mee te brengen en te stallen/demonstreren.

Wat neem je mee:
De dag staat in het teken van Philips apparatuur. Het mooiste is dan ook om dit te kunnen laten zien. Ik denk dan aan de speciale (voor)versterkers met mfb uitgang als ook de diversen receivers, tuners, cdspelers en eventueel de DSS systemen. Er is gelegenheid om zelf te demonstreren en eventueel kunnen spullen verkocht/aangekocht worden op deze dag. Wat mij betreft neem je zoveel mogelijk mee, maar let wel, als je het wil aansluiten zijn extra netsnoeren en aansluitkabels een must. Verder is een groot kleed ook aan te raden om bijvoorbeeld op de grond of over de tafels heen te leggen, hierdoor komt de apparatuur beter uit. Vergeet dat dus niet.

Inwendige mens:
Er zal een bar zijn waar koffie/thee en fris te krijgen is. Verder is er in het dorp een goede snackbar alsook een supermarkt om spullen in te kopen. Zelf je eigen koffie ed meebrengen is geen probleem. Aan te raden is wel om een eigen vuilniszak mee te brengen zodat het geen zooitje wordt. (we moeten zelf alles opruimen)

Routebeschrijving:

Adres:

Stichting Sociaal cultureel Werk Cromstrijen
Molendijk 55 3286BG Klaaswaal

komende vanuit het noorden:

Kies de A29 richting Zierikzee, neem afslag Oud-Beijerland Bovenaan het viaduct, ga rechtsaf richting Mijnsheerenland / Klaaswaal Neem bij de volgende kruising de eerste rechts richting Mijnsheerenland / Klaaswaal. Blijf de weg volgen tot aan de Greup, je passeerd onderweg een Texaco tankstation. Na een rotonde kom je op een T splitsing dit is de Greup. Ga linksaf en volg deze dijk, kijk uit voor camera's 60 / 50 km Neem na de flitscamera aan je linkerhand, meteen de afslag naar links/beneden, dit is een artsen praktijk / Ambulance. Rij door naar beneden, volg de weg, er is een parkeerplaats achteraan rechts. Je bent nu gearriveerd, het is een oud schoolgebouw, de gymzaal is iets terug gerekend vanaf de parkeerplaats.

Komende vanuit het zuiden:

Kies de A29 richting rotterdam, neem de afslag Numansdorp
Ga bovenaan de afslag rechtsaf richting Numansdorp (1/4 rotonde). Neem de volgende 3/4 rotonde linksaf richting Klaaswaal. Rij deze weg helemaal uit door het centrum van Klaaswaal, je passeerd een flitscamera aan je rechterhand. Als je bijna Klaaswaal door bent dan is er een artenspraktijk / Ambulance afslag naar rechts. Neem deze afslag naar rechts en rij naar beneden, aan het eind is rechts een parkeerplaats. Je bent nu gearriveerd, het is een oud schoolgebouw, het is een oud schoolgebouw, de gymzaal is iets terug gerekend vanaf de parkeerplaats.

Het is aan te bevelen om de anwb routeplanner te raadplegen, je vind deze onder http://www.anwb.nl , kies in het menu vekeer en routeplanner. Het beste kan je je eigen postcode ingeven en die van Klaaswaal.

Voor alle zekerheid geef ik hier mijn telefoon nummer: +31654615542

Tot mfb, tot zaterdag !

Met vriendelijke groeten,

Herman van Eersel en André Overweel

PS: de site bestaat 1 jaar, het is dus extra feest !! Eventueel kan deze mail doorgestuurd worden naar medefreaks, iedereen is welkom !!!

[%sig%]

Bericht bewerkt (05-10-2003 17:30)


   
Citeren
(@peter)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 100
 

Andre en Herman

Ik zat zo eens te rekenen he... Een set MFB 532/544/587 verbuikt zo'n 300 watt de set, stroom.... Toch? Stel dat er nu zo'n 35 sets zijn, wellicht wel meer, maar hier vanuitgaande:

300watt x 35 = 10.500 watt... Is er voldoende stroom aanwezig? Of moeten we een mini-powerplant meenemen?

Grtz. Peter

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Je zult wel gelijk hebben, ik denk dat we 2 a 3 groepen ter beschikking hebben.

:funnypost:
Zo'n powerplant lijkt me wel wat voor thuis ook, pastie in een pot op de vensterbank ? Wordt af en toe gek van de energierekening !
/ :funnypost:

[%sig%]

Bericht bewerkt (05-10-2003 21:48)


   
BeantwoordenCiteren
 CC
(@_cc_)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 73
 

Thomas, gefeliciteerd met je verwebdag, 1 jaar alweer, in mijn herinnering lijkt het allemaal veel langer...:) Heerlijk om te zien dat het mfb geluid nog steeds garant staat voor een trouwe schare fans die mekaar nu al twee keer per jaar opzoeken. Als het even lukt ga ik er proberen te zijn 11 okt.

Groetjes allemaal,

[%sig%]

Bericht bewerkt (06-10-2003 09:18)


   
BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
 

Chris,

Fijn je weer te zien! Waar ben je geweest al die tijd???? Hope to see you the 11th, als het even kan, wil je dan mijn stempeltje meenemen?

TNX!

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
Topic starter  

Misschien ten overvloede, maar nemen jullie ook wat muziek mee??

-dRe


   
BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
 

Ik neem mee:

- Dire Straits
- Pink Floyd
- Enya
- St Germain (545 opschepmuziek)

en nog wat gedoe...

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
 Han
(@han)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 39
 

Jammer, ben er niet bij. Veel basplezier.....

Tot (de volgende) mfb, Han.


   
BeantwoordenCiteren
 jan
(@jan)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 220
 

JOngen jongens,

Het was weer super zeg. Leuk om iedereen weer eens te zien en het was bere gezellig.

Jan Scherps


   
BeantwoordenCiteren
Deel: