Meldingen
Alles wissen

Meeting IV 7 Mei - 2005 Foto's !!

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
501 Bekeken
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
Topic starter  

Beste medefreaks,

De ruwe fotos zijn aangemaakt op de site. Ze moeten nog beetje bewerkt worden maar het geeft in ieder geval een indruk hoe de dag is geweest. Via deze link: http://www.mfbfreaks.nl/artikel/meeting/4/index.htm l"> http://www.mfbfreaks.nl/artikel/meeting/4/index.html kunnen jullie eenvoudig door de fotos browsen. Heeft iemand nog meer fotos of ander content beschikbaar kan dat natuurlijk eenvoudig via de FTP uitgewisseld worden. Onze speciale dank gaat uit aan Pierre en zoons voor de prachtige foto's !!

met vriendelijke groeten,

André Overweel


   
Citeren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
 

Beste Pierre en zoons,

Heel heel erg hartelijk bedankt voor het maken en versturen van deze schitterende foto's! Ze geven echt een ontzettend mooie impressie van de afgelopen Meeting. Heel erg mooi!

Merci!


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Mooie plaatjes, leuke selectie en ze zijn technisch perfekt, alleen geven ze wat weinig impressie over de bezoekers, misschien is er iemand die nog plaatjes van de luistertest heeft met volle zaal en === uiteraard === de overhandiging van het cadeau!

Ik heb wel geziend dat daar foto's van werden gemaakt!

Prachtig cadeau trouwens, en Piet Gouw was er zichtbaar verguld mee, nouja dat heeft ie dan ook dik verdiend met zijn levenswerk!!!

Ik hoop dat we volgende meeting een uitgebreide uitleg krijgen over luistertesten!! 😉


   
BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
 

Foto's van Piet ga ik zometeen uppen! Video wordt gemonteerd as we speak, aangezien Stijn net verhuisd is, heeft nog niet alles een nieuw plekje gekregen...

Grt!


   
BeantwoordenCiteren
(@pierre)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 27
 

hallo,
Ik ben Tom Friart en ik heb de meeste fotos
en en ik ben heel ontroerent van al het zetten
op de site en mijn vader en ik stullen volgend
jaar terug komen en nog betere fotoste maken.
groetjes
Tom en Pierre
😉


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Pierre et Tom merci beaucoup pour les belles photos, et soyez bienvenue le temps prochain! J'espère que vous avez eu une belle après-midi 😉

Salut!


   
BeantwoordenCiteren
(@pierre)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 27
 

Bonjour a tous le monde, je suis content que les photos vous fase plaisir.
Ce sera encore mieux lors du prochain Meeting.
Merci aussi pur les info. de réparations des amplificateurs MFB, pour ma part c'est un succes total. Fini le puîîîîîîttttt lors de la coupure de l'amplificateur medium 545.
Pierre en Tom.


   
BeantwoordenCiteren
(@544_freak)
Active Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 6
 

❓ ❓ ❓

Dit geeft http://babelfish.altavista.com/tr als vertaling:

Het goedendag heeft alle wereld, ik ben tevreden dat de foto's u fase plezier. Het zal nog beter bij de volgende Bijeenkomst zijn. Bedankt eveneens zuiver de info. van reparaties van de versterkers MFB, van mijn kant is het successen totaal. Geëindigd puîîîîîîttttt bij de snijwond van de versterker medium 545. Steen in Tom.

😯 Hij zal wel blij zijn


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

Ah! daarom vindt ik Frans zo'n moeilijke taal, ziejewel 😀 😀 😀 😀

haha,

Remi


   
BeantwoordenCiteren
(@galactix)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 190
 

Graag wil ik iedereen die foto's gemaakt heeft bedanken, wat een moois... het is net alsof ik er weer rondloop 🙂


   
BeantwoordenCiteren
Deel: