Meldingen
Alles wissen

MFB545 een lekkere box

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
503 Bekeken
(@patrick)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 57
Topic starter  

Hallo Freaks en Verzamelaars

Eindelijk heb ik alles klaar voor mijn 545's op de frontjes na die in de maak zijn dan.Daarmee bedoel ik ook mijn verrijdbare mooie onderstellen om zo een beschadigde onderkant tegen te gaan.:P.Bovendien draaide ik al een hele tijd gewoon op CD303 alles neutraal dus rechtstreeks op de boxen en toen was het geluid al perfect.Echter vandaag na dat alles klaar was heb ik ze op de mediator aangesloten alles neutraal en alleen de loudness in, en toen was ik helemaal verkocht met een singel van de DE DIJK (nergens goed voor) zo'n lekkere diepe bas ikzelf kreeg er kippenvel van en mijn buurvrouw kwam nog net niet over de rooie naar mijn kelder of ik ze alstublieft zachter wilde zetten.Ik draai wel vaker om het zo maar te zeggen stevig maar bas van de 545 gaat wel behoorlijk diep.Dus om ruzie te voorkomen helaas die volumeknop maar een beetje teruggezet en we waren weer te vreden.Maar mensen die 545's willen kopen kan ik ze echt aanraden.Echter mijn 4x 567's zijn ook niet misselijk maar kwa basdiepte kan ik niet zeggen dat ze het halen van de 545.Ik draai nu alleen nog maar met de 545 momenteel en mijn 567 544 9638 541 en 532 staan allemaal werkeloos :'( .Maarja hun tijd komt ook weer.

Kortom heel leuk en lekker speelgoed zo'n 545

Groetjes Patrick Kessels
Hifihobby Roermond


   
Citeren
(@tismarnix)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 423
 

Patrick,

Fijn dat je ook de 545 kick ontdekt hebt. Ik ben er ook aan verslingert.
Draai nu vaak vanuit de PC met twee ERRES -90 preamps met de 545 als front en 567 als rear. heel goed geluid.

Marnix


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Heb jij dove buren Marnix? πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@galactix)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 190
 

Of je woont op een universiteits campus, zoals ik. Hier geldt de campus-etiquete:

Is de muziek van uw buurman te luid, zet dan uw eigen stereo voluit

πŸ™‚

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@mctommi)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 286
 

Zoals eerder gesteld; de 545 komt pas tot zijn recht in een grote ruimte....minimaal 17 meter........niet echt wat voor een studentenkot dus πŸ˜‰

Groeten,
Tom.

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@tismarnix)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 423
 

Mijn woonkamer is dan wel geen 17 meter maar de 545 klinkt er heel goed in (niet in elk muziekstuk zitten bassen van 20Hz).

Zelfs op zolder (8x3,5) is het goed.

En....... ik heb geen klachten van mijn (niet dove) buren, dus de speakers vullen de ruimte maar geen boem-bas !!!!!.

Marnix


   
BeantwoordenCiteren
Deel: