Meldingen
Alles wissen

22AH587

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
533 Bekeken
 AJ
(@_aj_)
Active Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 19
Topic starter  

Heb onlangs setje 587'ers gekocht. Een vorige eigenaar vond het nodig om de kasten een ander kleurtje te geven. Creme is heel mooi, als je ervan houdt πŸ™‚ Heeft iemand een tip hoe ik de kasten weer enigszins orgineel kan maken? Is iemand in de gelegenheid om ze technisch te bekijken en eventueel opnieuw afstellen of zo. Ben n.l. geen techneut. Woon in omgeving Eindhoven.

[%sig%]

Bericht bewerkt (26-11-2003 15:45)


   
Citeren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Mooie aankoop !
Ik heb eens iemand gehoord die verf in een sopje liet weken. Dan gaat het er zo af, maar of je dat met die kasten ook kunt ?

Maak je niet te druk over het afstellen: test ze eerst en luister of er niets gaat kraken of wegvallen !

succes !

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
 AJ
(@_aj_)
Active Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 19
Topic starter  

Ja, ik was stomverbaasd dat ze niet voor mijn neus verkocht waren. (Marktplaats.nl). Da's lef hebben, met een sopje! Ik heb wel al gemerkt dat 1 speaker soms spontaan aanspringt en suist, net alsof het gruwelijk tocht. Ook de woofer gaat op en neer. Als ik een mep tegen de kast aan geef, is het over.

[%sig%]

Bericht bewerkt (26-11-2003 20:38)


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Als dat gekker wordt heb je wel een servicepunt nodig.
Thomas zit bij jou in de buurt ...
Met name in st-by stand kan het ineens tot gerommel leiden als je bijv. ligt te slapen! Kan je zelfs speakers kosten hoor !

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
 AJ
(@_aj_)
Active Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 19
Topic starter  

Strikt genomen ligt Maastricht inderdaad in de buurt van Eindhoven, maar ik geloof dat regio Den Bosch/Tiel iets dichterbij is πŸ™‚

Ben inderdaad voor 1 van mijn 544'ers ook wel eens mijn bed uit moeten komen. Je weet niet wat er gebeurd als zo'n ding op hol slaat!

Ik zal nog eens even afkijken wat voor streken het duo verder in petto heeft.

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
 

ik hen nog een prima setje voor je, mist 1 woofer, verder nog mooi en origineel gaat weg i.v.m 2 sets

Je mag ze halen voor 125 euro.

Groet Martijn'79


   
BeantwoordenCiteren
 AJ
(@_aj_)
Active Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 19
Topic starter  

Mijn vrouw ziet me aankomen. Ik heb ze nu al binnen moeten smokkelen. Ik heb wel interesse in de voorfrontjes πŸ™‚

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
 

Helaas, ik kreeg een mail, en ze zijn verkocht.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: