Meldingen
Alles wissen

Schema 544/50R

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
511 Bekeken
(@jarno)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 40
Topic starter  

Is er iemand die het service manual van de 544/50R heeft en kleiner dan 5Mb? Een maand geleden is er al over gesproken om deze ook op de site te zetten, maar nog niks gezien.

Mvg
Jarno

[%sig%]


   
Citeren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Jawel, deze heb ik o.a. opgestuurd gekregen, maar dat bleek niet de 544/50 maar het gewone schema te zijn. Staat ergens een thread over hier.

Helaas...


   
BeantwoordenCiteren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

Ik heb de complete manual op hoge resolutie ingescand (120MB) en die is via-via bij Thomas terechtgekomen. Die zou er een handelbare PDF van maken, maar ondertussen is er die DNS toestand tussengekomen.

Het schema had ik zelf al gereduceerd tot 2 files, ca 750kB en al naar Jeroen gestuurd. Als iemand anders alleen het schema van de 544/50R wil hebben en niet kan/wil wachten tot Thomas klaar is met de hele manual moet ie me een emailtje sturen.


   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
 

Er is webspace beschikbaar voor upload / download. Als jullie iets willen updaten op de site is dit na overleg natuurlijk mogelijk evenals data uitwisselen zoals schema's oid via ftp. Geef maar aan wat jullie willen.

André

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Jeroen dat ben ik dus πŸ˜‰

aha.. nou ik heb het schema omgezet naar PGN (en aan elkaar gelijmd)

Ik heb ook nog een ander schema wat ik gekregen heb, heb ze beiden doorgestuurd aan Jarno.

Er zitten wel verschillen in zag ik maar wat nou van welke box is??


   
BeantwoordenCiteren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

Heb ik jou op 19-10 het schema gestuurd? Dat was van de 544/50R

Ik begrijp dan niet waarom je zegt dat dat niet van de 544-50R was.

Je kunt op het schema toch zien dat er geen hoog regeling in zit? En dat de standby niet uitschakelbaar is. En dat er geen 230V contactdoos achterop zit. Enzovoorts.


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

wacht effe. ik ben misschien in de war met iemand anders.

Ik heb een schema gehad wat nogal grijs gescan was in 2 delen en daar zat gewoon de toonregeling in.
Dat was van iemand die zei een /50 schema te hebben maar dat bleek de 00 te zijn.

En ik heb een schema gehad in png (hele mooie kwaliteit) wat volgens mij inderdaad de /50 is. Dat zal dan wel van jou zijn.

Sorry als ik jou omgewisseld heb. Zal eens even kijken of ik de email nog heb.

Heb ze in elk geval beide doorgestuurd πŸ˜‰

Ik krijg die dingen hier niet lekker afgedrukt, gebruik ik PSP dan doet ie "fit to page"niet, en als ik Acdsee gebruik wordt het te klein. Dus Word geprobeerd en die begint te zeuren over geheugen .. vreemd allemaal πŸ˜‰

Heb ook even gekeken en als je naar het filter aan de ingang van de hoogtrap kijkt hebben ze behoorlijk zitten wijzigen.

Ik ben met de 532 en 541 bezig geweest, deze komt nog aan de beurt vandaar dat ik er nog niet echt naar gekeken had, maar het is dus wel degelijk de /50 (en zelfs hoger, zie ook cinch pluggen..)


   
BeantwoordenCiteren
(@jarno)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 40
Topic starter  

Heren bedankt!
Ik heb inmiddels van Jeroen het schema ontvangen.

Gr
Jarno

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
Deel: