Meldingen
Alles wissen

wie heeft een cd 880 van Philips ?

73 Berichten
14 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
3,847 Bekeken
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
 

Martijn,

Soms kan ik je niet meer volgen hoor! Maar het blijft lollig om te zien dat jouw aandeel in deze topic boven de 70% blijft.

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Oja **** bijna al weer 5 berichtjes....................( ben ook zo enthousiast weer.)


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Ik, ja, ík heb óók een cd880. Een licht (andere opamps) gemodificeerde, door Eringa Geluid. Met Originele Afstandsbediening. Ik ben 'm aan het opknappen, de lade deed het niet meer. Fijn werk met zo'n degelijke machine! Ik wil 'm gebruiken als loopwerk bij m'n Ultracurve DEQ2496, enz. Ik ben wel benieuwd of die dat lopen beter doet dan de Tjoeb4000 die ik nu als loopwerk gebruik.
Gaat de laser van zo'n apparaat eigenlijk wel eeuwig mee? En hoe staat het met de spdif digitale uitgang? Ergens las ik dat dat 'format' ondertussen is veranderd, verbeterd.
En: maakt het uit of je de digitale electrische of optische uitgang gebruikt? Nou ja, daar ga ik natuurlijk zelf ook nog wel naar luisteren.
Allemaal veel geluk met philips! Groet, Hans


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@martijn'79 wrote:

Enkele kenmerken van de cdd 880: houten zijpanelen, en koelribben aan achterkant.

DUS ALS IEMAND IETS HEEFT OF WEET.....................................hoor ik het graag.

Houten zijkanten bestaan wel op deze serie. de cd880 en cdd882 zijn in japan geleverd onder de naam Marantz, exact de zelfde, als de Philips cd880 en de cdd882, maar voorzien van Marantz 94 lijn rozenhouten zijpanelen. Het typeplaatje is dan niet Philips, maar een Marnatz badge, met daarachter, cd880 J dan wel voor de cdd, cdd 882 J.

Zie heironder voorbeeld van de Marrantz cd880 J

Indien je echt iets hebt met dit hout (twee jaar na dat je je post hebt geplaatst LOL) er staat een mooie Marantz cd880 J .

Staat er een op dit moment te koop bij Ruad amsterdam.


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

dat zal dan zonder te kijken wel weer een hoofdprijs zijn 🙄 😛


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@Remi wrote:

dat zal dan zonder te kijken wel weer een hoofdprijs zijn 🙄 😛

€299. Zie Marktplaats. 😳 🙄 😯 😯 😯


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Hmm dus als je van die houten plaatjes tegen je philips schroeft wordt ie meer waard 😆 💡


   
BeantwoordenCiteren
(@bad-santa)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 294
 

Ik vind voor de 850 mkl 150 euro net wat te veel daar kun je beter een mkll voor halen.
Maar ik vind het sowieso een vet gaaf apparaat.

Als je m niet kwijt raak heb ik wel interesse maar niet voor 150 euro helaas.


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@bad santa wrote:

Ik vind voor de 850 mkl 150 euro net wat te veel daar kun je beter een mkll voor halen.
Maar ik vind het sowieso een vet gaaf apparaat.

Als je m niet kwijt raak heb ik wel interesse maar niet voor 150 euro helaas.

Niet doen! Echt niet MKI is leuk om te hebben, wil er ook nog wel een maar dan voor de heb! Ze gaan tussen de 65 en 75 euro. Gewoon wachten. Echt joh, dit is veel te duur een mkII mint doet max in NL 120 euro

Ha ha nu snap ik het dit is een heel oude thread


   
BeantwoordenCiteren
(@bad-santa)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 294
 

@Takes wrote:

@bad santa wrote:

Ik vind voor de 850 mkl 150 euro net wat te veel daar kun je beter een mkll voor halen.
Maar ik vind het sowieso een vet gaaf apparaat.

Als je m niet kwijt raak heb ik wel interesse maar niet voor 150 euro helaas.

Niet doen! Echt niet MKI is leuk om te hebben, wil er ook nog wel een maar dan voor de heb! Ze gaan tussen de 65 en 75 euro. Gewoon wachten. Echt joh, dit is veel te duur een mkII mint doet max in NL 120 euro

Ha ha nu snap ik het dit is een heel oude thread

Ik wil m ook puur voor de heb, ik draai vnl met de cd834 klinkt als een klok.
De prijzen van 150 is idd wat aan de oude kant. LOL
50 euro heb ik voor de mkl wel over, moet ie verders wel tiptop in orde zijn. Liefst niet gemodded.


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@Zapper wrote:

Hmm dus als je van die houten plaatjes tegen je philips schroeft wordt ie meer waard 😆 💡


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@Takes wrote:

@Zapper wrote:

Hmm dus als je van die houten plaatjes tegen je philips schroeft wordt ie meer waard 😆 💡

Ik breng mijn 800 serie componenten naar de locale grafzerkboer. Zwart groen marmeren zijpanelen.
Man, dan alles verkopen op ebay Japan. en.................................alsnog de 8 Cylinder Minerva uit 1932 LOL


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
 

@martijn'79 wrote:

Beste Freaks,

Ik heb mijn cd 880 verkocht.

Volgende maand haal ik de cd 880-J (jubileum) met teakhout gelakte zijpanelen.

De maand daarna de cd 951.

Het is een tijdje geleden, maar ik ben benieuwd, hoe weet je dat de J voor Jubileum staat?


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 5 / 5
Deel: