Meldingen
Alles wissen

Woofer van 587 blaast/plopt

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
759 Bekeken
 Uli
(@uli)
New Member
Deelgenomen: 13 jaar geleden
Berichten: 4
Topic starter  

Ik zou niet weten hoe ik het probleem moet omschrijven. Zie daarom deze video:

http://www.youtube.com/watch?v=ZkarNpXz8t4

De woofer trilt hevig en maakt een geluid dat door merg en been heengaat... Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?


   
Citeren
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
 

dit is een vrij apart bijgeluid voor de 587 , ik zou eens beginnen met nasolderen en de kleine elco's vervangen , deze zijn toch echt op na 35 jaar . vergelijk na het herstellen de gereviseerde box eens met de originele box , dat verschil hoor je !

vooral de elco's in het lichtblauw op de staande print zijn slecht na al die tijd. voor een paar euro aan elco's gaat erin , ik meen een 15 stuks...

een tijdje terug had ik een box waar het laag ook rare geluiden maakte , dat kwam door een bc tor in de aansturing van de eindtrappen , ik kon de defecte tor niet uitmeten , maar na het vervangen van een 4 bc torren was het probleem weg ( kwam door de hfe die niet goed meer was ).

de afdichting in de achterwand dient ook vervangen te worden , deze is niet meer luchtdicht na het openen . bouwmarkt tochtband is er prima voor.

de paarse elco's van de foto zijn de nieuwe al ,maar de originele op die print zijn erg slecht vaak . ook zitten er een aantal op de versterkerprint zelf .


   
BeantwoordenCiteren
Deel: