mijn dsc 950 en dss...
 
Meldingen
Alles wissen

mijn dsc 950 en dss en 930 in de doos zijn weg

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
608 Bekeken
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

gisternavond kwam een meneer die kende ons forum lid gchristiaansen,
ik dacht de ontwerper van de dss 930 (SE?) , en hij wilde mijn aangeboden speakers + controller dus kopen.
Gelukkig zijn eigen cd´s meegebracht aangesloten had ik alles al, en toen heb ik em de AB van de controller in zijn handen gedrukt en gezegd dan laat maat lopen.
we hebben haast een uur verschillende cd´s aangehoord/aangespeeld, met hoge stemmen, met zware bas enz. enz.
Na het luisteren zei hij tegen mij:
Ik heb al zoveel speakers gehoord,ook mfb´s enz.enz. maar dat wat hij nu gehoord heeft één woord : indrukwekkend.
Toen heb ik mijn "toren" aangezet en hem zijn eigen cd laten horen 😯 ja de dss SE in verbinding met de cd 950 is niet te kloppen,
hij vond het verschil goed hoorbaar als verbetering voor de SE´s!
Maar ja die SE´s zijn werkelijk goed ( dat wat ze over hadden aan materiaal hebben ze in de fb1000 gestopt 😆 )
Ik weet dat hij ook hier op het forum kijkt (of lid is) zou leuk zijn als ie zelf even iets zou willen vertellen.
.
Ik heb ook deze week een paar dss 940 gehoord, geweldige bas maar er is iets "weg" tegenover de 930,(namenlijk het midden)

ik speel bij mij alles op de cd 950, ik heb andere van de 900 serie gehoord , 931 is goed maar....anders


   
Citeren
Deel: