Meldingen
Alles wissen

22RB940 reciever/cass./pl.speler

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
518 Bekeken
 Fred
(@fred)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 191
Topic starter  

Bij de kringloop heb ik een de 22RB940 op de kop getikt. Grote melkwitte bak en het ding is bijna niet gebruikt. En met een reden denk ik, het plexiglas dat voor de zenderschaal zit is bijna net zo wit als de bak en compleet ondoorzichtig! Het is absoluut niet schoon te krijgen en nu ik heel goed gekeken heb zie ik dat het in het plexiglas zit! Er zit een soort van vervuiling in die zich wrs. later (in ieder geval na de aankoop πŸ™‚ ) heeft geopenbaard. Ook in de plexiglazen schuifknoppen zit het. Heeft iemand dit wel eens vaker gezien? Andere vraag is nu, heeft iemand een defecte 940 waarvan het glas niet melkwit ziet? Gewoon om weer van 2 1 te maken.

Greetzzz,

Fred

[/img]


   
Citeren
(@mctommi)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 286
 

Hoi Fred,

Bedoel je deze ????

Best wel zeldzaam.....1974 ofzo. Zelf vind ik het maar een lelijk ding, maar goed. Toch leuk om te hebben, gezien de zeldzaamheid.

Nooit eerder meegemaakt dat plexiglas ondoorzichtig wordt en ik heb toch een hele lading Philips ouwe-zooi. Misschien heeft de vrouw des huizes destijds iets te heftig schoongemaakt met een agressief goedje ? We zullen het nooit weten πŸ™
Je komt die apparaten uit die serie vrijwel nooit tegen op Marktplaats, dus ik denk dat ze vrij zeldzaam zijn.
Succes met je zoektocht.

Groeten,
Tom.


   
BeantwoordenCiteren
 Fred
(@fred)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 191
Topic starter  

Ja Tom, dat is'm. Ik dacht ook al dat ie vrij zeldzaam zou zijn, had'm nog nooit eerder gezien. Het plexiglas is niet met een schuurmiddel oid behandeld. Ik heb ook veel Philips 'zooi' en heb dit ook nog nooit eerder meegemaakt.


   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
 

Het plexiglas verhaal is bij mij wel bekend. De 304 cdspeler, maar ook de cassettedecks hebben er last van....(Display / VU meters / Cassetteklep) Ik denk dat in de loop der jaren door invloeden de structuur in het materiaal veranderd waardoor het zo ondoorzichtig wordt....zit niks anders op dan het te vervangen of gewoon laten zitten....


   
BeantwoordenCiteren
 Fred
(@fred)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 191
Topic starter  

Andre bedankt. Ik zal erin moeten berusten lijkt me.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: