Meldingen
Alles wissen

FB1000??

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
778 Bekeken
(@flipper)
Trusted Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 59
Topic starter  

Ik weet dat het hart van menig forumlid sneller is gaan kloppen bij het lezen van dit onderwep πŸ˜† Ik heb 30 jaar lang de spendor BC1 gehad, en daar was een soort register van, bestaat dit ook van de FB1000? Weet iemand hoeveel er van gemaakt zijn (zodat we kunnen gissen hoeveel er nog ergens op een zolder staan?). Weet iemand of ze op Klaaswaal staan? Dan kom ik zeker!!! πŸ˜‰


   
Citeren
(@willem)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 100
 

ze hadden in Dendermonde 1000 kasten besteld maar vanwege de zeer tegenvallende verkoop resultaten zijn er ca. 800 kasten naar de stort gegaan.
de prijs (prijslijst 1991 4990 gulden per stuk) en de naam Philips op een highend produkt was denk ik het probleem.
dat wil dus zeggen dat er wereldwijd nog ca. 100 sets zijn.
ik weet er in totaal 5 sets te staan hier in Nederland.
de Marantz LS95 kom je zo heel af en toe op ebay in europa tegen (zoals deze week vraagprijs 3000 euro)
de FB1000 zeer zelden en alleen op japanse en amerikaanse sites!
en er staan nog 2-3 setjes in Dendermonde.
voor tech.info zie: http://www.mfbfreaks.nl/pdf/div/marantz_ls95_philips_fb1000.pdf

voor de liefhebbers heb ik ook nog een originele verkoopfolder van de Marantz LS95 per mail in pdf formaat


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

De middentoner uit de FB1000 is intussen doorontwikkeld.

Op de meeting van 5 maart verwachten we ook de huidige leverancier hiervan.


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

En inderdaad , op de meeting was zelfs een prototype van de rsq8p te bewonderen:


   
BeantwoordenCiteren
Deel: