Meldingen
Alles wissen

FB860 op nieuw met foto's

21 Berichten
9 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,456 Bekeken
(@tim89)
Estimable Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 167
Topic starter  

@mattie wrote:

ik heb het gehad met een mfb541 unit die nos van een winkel kwam en had ook al jaren op z'n rug gelegen .

na het monteren en spelen sloeg de conus tegen de magneet aan , klonk echt tak met elke bass erin , bleek een 0,8cm van de slag af te zijn gegaan door dat liggen en dit was ook niet omkeerbaar in korte tijd .

het best op zijn buik en gaat het niet door de conusrand die uitsteekt , is ze met een spijker aan de kastwand hangen ook goed ( en kun je de planken voor iets anders gebruiken )

groet mattie

bedankt voor de tip


   
BeantwoordenCiteren
 Piet
(@piet)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 297
 

Hallo Tim,

Ik heb bij een hobbyist nog nooit zo,n uitgebreide collectie boxen gezien, gewoon geweldig! Ja en waar is het einde. Er stond zelfs de mfb box RH544 tussen en gelukkig ook nog een aantal andere Philips boxen.
Maar toevoeging van de kleine RH541 en de mooie AH587 zouden je collectie niet misstaan. πŸ˜† Succes bij het verder verzamelen. Groeten Piet.

P.S. Wat betreft het opslaan van losse luidsprekers heeft Mattie helemaal gelijk. Omdraaien die hap, magneet naar boven!


   
BeantwoordenCiteren
(@tim89)
Estimable Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 167
Topic starter  

@Piet wrote:

Hallo Tim,

Ik heb bij een hobbyist nog nooit zo,n uitgebreide collectie boxen gezien, gewoon geweldig! Ja en waar is het einde. Er stond zelfs de mfb box RH544 tussen en gelukkig ook nog een aantal andere Philips boxen.
Maar toevoeging van de kleine RH541 en de mooie AH587 zouden je collectie niet misstaan. πŸ˜† Succes bij het verder verzamelen. Groeten Piet.

P.S. Wat betreft het opslaan van losse luidsprekers heeft Mattie helemaal gelijk. Omdraaien die hap, magneet naar boven!

de losse luidsprekers liggen nu met de magneet naar boven.

en de 541 heb ik gehad ook in nieuw staat net als mijn 544's.
de 541 is echt een heel leuk speakertje en klinkt super je denkt dat er een 4x zo grote speaker staat.
maar ik heb ze weg gedaan met de rede dat een MFB het beste bewaart blijft als hij gewoon gebruikt word en ik heb de 544's.
ik zou heel graag een set 545's willen maar die krijg ik niet zo makkelijk te pakken voor een leuk bedrag als ze dan te koop staan in goede staat word er meteen meer dan 600 euro voor geboden en dat is veel teveel voor mij kijk nu maar eens bij die john uit tiel http://link.marktplaats.nl/294427063 daar word nu 1150 euro op geboden.
een set 587 en de 567 wil ik ook graag nog eens hebben.
de 545 of de 567 wil ik graag in de plaat van mij 544's en dan nog een set 587's er bij.

de DSS930 & 940 wil ik ook graag dat klinkt ook super

oh ik heb nog een set 22AH467-01R in nieuw staat te koop staan.
iemand interesse.
staat nog niet op mp.

groeten tim


   
BeantwoordenCiteren
(@jetmar)
Eminent Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 20
 

Tim,

Heel indrukwekkend en alles wat al genoemd is.
Er staan er veel bij waar ik vroeger bij heb staan te kwijlen. Prachtig om te zien dat het nog gewaardeerd wordt.

Martin


   
BeantwoordenCiteren
(@tim89)
Estimable Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 167
Topic starter  

@jetmar wrote:

Tim,

Heel indrukwekkend en alles wat al genoemd is.
Er staan er veel bij waar ik vroeger bij heb staan te kwijlen. Prachtig om te zien dat het nog gewaardeerd wordt.

Martin

binnen kort komen er nog wat foto's bij.
dan heb ik nog een paar mooie speakers er bij zoals de akai SW155 en een set akai ST401 beide in zeer goede staat.

dus ik zou zeggen hou het in de gate.

groeten tim


   
BeantwoordenCiteren
(@tim89)
Estimable Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 167
Topic starter  

hier zijn de nieuwe foto's

het horen tweetertje in de akai SW155 is ook in de philips 22RH480 gebruikt grappig dingetje voor het top hoog.

groeten tim



   
BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 2
Deel: