2 paar 567 op markt...
 
Meldingen
Alles wissen

2 paar 567 op marktplaats

21 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,048 Bekeken
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
 

Ik zoek nog wel een woofertje voor een 544! Zie het stukje onder ALGEMEEN

Groetjes,

Jan


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
 

Beste MFB-fans,

Hier de plaatser van de advertentie op marktplaats. Tot mijn grote verbazing wordt ik gezien als de grooste oplichter van de 21-ste eeuw.
Maar om hier even op in te gaan! De aangeboden speakers heb ik altijd met veel plezier in mijn bezit gehad! Maar ja je luistert eens naar andere speakers en dan vind je een paar speakers die je eigenlijk beter vind klinken |(linn Keilidh), en deze koop je dan. Wat doe je dan met je 'oude' speakers. Die laat je eerst staan op zolder omdat je het zonde vindt om ze weg te doen, en verhuis je ze (met grote voorzichtigheid) keer op keer mee.
Tot je een keer op internet kijkt en ziet dat deze speakers nog zeer gewild zijn. Sorry maar als ik een advertentie plaats op martplaats en vervolgens om de 5 minuten mijn e-mailbox moet legen omdat deze te vol is! Vraag ik mij af of ik mijzelf niet voor de gek zou houden als ik de speakers weg zou doen tegen de eerste te bieder, want dit zou 75 euro zijn, om even het contrast weer te geven. Ik dwing niemand om op de speakers te bieden, en zo laag om op mijn eigen speakers te bieden ben ik zeker niet, dat noem ik ronduit oplichterij. En weet je ik ben misschien niet de moraal-ridder die iedereen in sprookjes leest, nee ik verdien er toch graag nog wat op ja. Ik vraag me alleen af, of diegene die mij de grootste verwijten maakt, in mijn plaats niet precies hetzelfde zou doen?

Met vriendelijke groet Danny Boon

O de aristona's zijn verkocht, de man Gerard is nu heel blij, omdat zijn verzameling nu compleet is!
De philips heb ik beloofd aan felix voor 400 Euro, maar als iemand meer biedt dan hoor ik het graag (ha, ha)

Veel geluk en luisterplezier met jullie MFB'tjes


   
BeantwoordenCiteren
(@c-walters)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 410
 

De volgende duit in het zakje.

Beste Jan

Kun je me uitleggen waarom het niet de bedoeling is dat er torenhoge prijzen betaald worden voor MFB speakers.

Had jij de boxen willen kopen, maar dan voor minder?

Ik denk maar zo; Hoe hoger de prijs en de vraag hoe groter de kans dat de produktie weer opgestart wordt.

Waar ik persoonlijk meer van balen zou is als iemand bij mij komt met een kapot setje en ik "help" hem een paar avonden ermee om ze weer aan de gang te krijgen (bijna gratis zeg maar) en 2 weken later worden ze verkocht voor 400 euro.
Daarom ben ik ook een beetje voorzichtig met het aanbieden van "hulp".

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
 

Hi,

Danny is GEEN oplichter want ik heb z'n Aristona's en die zijn OK.
De prijs is/was gezien de verkrijgbaarheid "normaal" te noemen voor heden ten dage, zie het grote aantal reacties en biedingen op deze twee sets, niks abnormaals dus.
De set Aristona's is goed en compleet en dus is er iemand blijgemaakt, nogmaals dank Danny.
Groeten van Gerard/Willem Vos Free-FM Papendrecht/Gily Sound Studio.


   
BeantwoordenCiteren
(@arendje)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 31
 

Eigenlijk zou ik ook willen dat ik een setje 567 of 587 had .. moet je nagaan .. valt kapitalen mee te verdienen!

Danny doet niks verkeerd πŸ™‚ marktplaats is er nou eenmaal om te bieden...

De prijzen is inderdaad een simpel vraag/aanbod spelletje in mijn ogen. Tsja.. de vraag is groot πŸ™

Groeten,

Arend

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@wilrik)
Active Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 10
 

Bij Philips en veel andere innovative bedrijven is afroompolitiek een slimme strategie. Maar deze prijsopdrijving lijkt meer op een internethype. Dat klinkt negatief maar het is juist mooi mits we slim handelen.
M.a.w. het is nu dus een prima tijd om je MFB verzameling te verkopen.
Als we dat nu met z'n allen tegelijkertijd doen, krijgen we een mooie prijs die vervolgens gigantisch in elkaar stort. Kun je voor een klein bedrag weer een nieuwe MFB verzameling aanleggen...

Ik waan mezelf al met een MFB collectie op de Bahama's,
Wilrik


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 2
Deel: