Meldingen
Alles wissen

832

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
502 Bekeken
(@ernst)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 660
Topic starter  

heren

een rh832 (quadro apparaat) voor 30 euro in redelijk goede staat, is dat teveel ??
Ernst


   
Citeren
(@ernst)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 660
Topic starter  

ik bedoel dus: ik kan er een kopen voor 30.....


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Sja.. is niet een bedrag waar iemand aan failliet gaat.. dus als je graag zo'n groot apparaat wil.. bovendien zit daar de GP422 op dacht ik, daar zit zo'n speciale naald in. Als die goed is is die dat bedrag alleen al wel waard lijkt me.

En dan kun jij in Klaaswaal mooi een echte demo geven van de 832+4*532 πŸ˜‰ Hopelijk zijn hier nog bezitters van quadroplaten in tha house πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@laurens)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 210
 

voor 30 euro? meteen kopen! zit een leuke platenspeler in, en een SQ decoder die volgens mij ook wel leuk is. het element en de naald boeien niet zo als je geen CD-4 demodulator hebt (zie het artikel over quadro op de homepage)
ik ben in het bezit van een vrij grote collectie SQ platen, maar ik kom helaas niet naar klaaswaal.


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Er zou overigens wel iemand andrers met een 832 naar Klaaswaal (meeting 19 mei) komen om SQ te demonstreren.

Maar voor iedereen geldt : heb je iets leuks om te laten zien / horen : meenemen natuurklijk !


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Ow dat wist ik niet. πŸ˜‰ Wel leuk uiteraard!! Ik ben weleens heel benieuwd naar een echte quadro opname van LP, hoe dat dat nou klinkt.

Dat je 5.1 goed kunt doen met MFB heb ik vorig jaar al eens laten horen. πŸ˜‰

Maar een originele 832 met 4*532 boxen en een LP uit die tijd.. da's echt iets aparts nu.


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

ik heb nu 5.0 gemaakt met 3x 544 en 2x 541 achter.

πŸ˜€ leuk man! maar nog wel te weinig want ik heb al twee keer de 544's in de beveiliging gejast πŸ˜›
gelukkig kan je ze goed stapelen, dus er kan zo wat bovenop πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

pfoe hee.. dan heb je het hard gezet! Het is inderdaad 5.0 die "1" slaat op de totaal overbodige sub.. πŸ˜‰

Moet je wel de bron instellen op 5.0


   
BeantwoordenCiteren
Deel: