Meldingen
Alles wissen

dfa888

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
497 Bekeken
(@bad-santa)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 294
Topic starter  

Wegens aanschaf van een fa960mk2 te koop aangeboden aan een medefreak een dfa888!
De hoofdprijs hoef ik er niet voor te hebben maar doe a.u.b. ook geen onzinnig bod.

Omdat ik zuinig ben op mijn spullen ziet ie er nog als nieuw uit istie uiteraard niet, lampjes zijn inmiddels vervangen. πŸ‘Ώ


   
Citeren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Ik ben helemaal BLUT joh... πŸ˜₯

Moet maar weer eens wat gaan handelen met de dingen die ik dubbel heb! 😈

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@bad-santa)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 294
Topic starter  

Eye m0vieman,

Wat heb je zoal dubbel?
Ben nog niet helemaal blut 😯


   
BeantwoordenCiteren
(@bad-santa)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 294
Topic starter  

Inmiddels niet meer in mijn bezit. πŸ™ πŸ™


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

@bad santa wrote:

Eye m0vieman,

Wat heb je zoal dubbel?
Ben nog niet helemaal blut 😯

Het 2e FC950 is inmiddels gereserveerd. Jammer maar helaas voor jou. πŸ˜›

De 2e DCC900 is onderweg maar die roestbak die ze me opgestuurd hadden is retour afzender... Zo is het leven. 😈

Wat heb ik nog in de aanbieding... hm... niet veel meer eigenlijk. πŸ™„

Was trouwens de eerste keer dat ik het tapedeck eens ben gaan testen (voor de verkoop, kijken of alles werkt en in orde is en zo). Ik moet zeggen dat het ding best wel goed klinkt ondanks de versleten bandjes die ik erin gestopt heb... πŸ˜€

Edit: die ESI-link is echt wel ruig hoor! Als er geen CD in de CD-speler zit en je probeert de CD-synchro functie van het tapedeck te gebruiken dan zegt de CD-speler "CD dubbing cancelled". Als je er wel een CD in hebt zitten dan werkt het uiteraard. Als je de functie activeert gaat het tapedeck in "rec pause" stand en hoef je alleen maar op play te drukken, de DSC schakelt dan automatisch de "rec out CD" functie in en het mooiste van alles is dat de CD-speler een aantal seconden wacht met afspelen (om het "lege" begin van de cassette te laten doorspoelen). Werkelijk super!!! Het lijkt wel kunstmatige intelligentie... πŸ˜€

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
Deel: