Meldingen
Alles wissen

Duitse RH720

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
524 Bekeken
 wro
(@wro)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 282
Topic starter  

Hallo mede verzamelaars. Ik had een mooie Duitse RH720 receiver alleen het aluminium front was door nicotine behoorlijk vervuild. Net als mijn andere visseogen heb ik dit voorfront laten weken in bad. Toen ik een paar uur later ging kijken, dreven de teksletters die boven de knoppen staan vrolijk πŸ˜• in de badkuip. Een geintje is leuk maar dit niet πŸ‘Ώ en vooral omdat ik dit bij meerdere vissenogen heb gedaan en dit de enigste veilige methode leek om de boel schoon te krijgen, alleen deze duitse niet dus. Nu dus mijn vraag. Heeft iemand een gaaf voorfront van een duits 720? Het zou mooi wezen dan is dit apparaat weer gered van de sloop.


   
Citeren
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
 

ja dat heb je altijd met apparaten die een zwaar nicotine toplaagje hebben , dan komen de letters los of je het nu met water doet of met tuinmeubelreiniger . dat komt eigenlijk doordat de letters al aangetast zijn door de nicotine .

groet mattie


   
BeantwoordenCiteren
 wro
(@wro)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 282
Topic starter  

Dat wist ik niet. Eigenlijk is er dus geen oplossing om nicotine aanslag te verwijderen?


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

aktiefschuim werkt het beste op rokersapparaten..


   
BeantwoordenCiteren
 wro
(@wro)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 282
Topic starter  

Van welk merk is dat?


   
BeantwoordenCiteren
(@phillipus)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 21
 

Je zou evt de tekst er opnieuw kunnen aanbrengen. In de boekhandel zijn (wrijf)letters/cijfers in alle maten/soorten/kleuren te krijgen.
Is natuurlijk wel een klus waar je engelengeduld voor moet hebben... :mrgreen:


   
BeantwoordenCiteren
Deel: