een boel spullen wa...
 
Meldingen
Alles wissen

een boel spullen waaronder buizenspul, audio, vissenoog 521.

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
535 Bekeken
(@laurens)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 210
Topic starter  

AANGEBODEN:
Philips EL6415 35 of 40w buizenversterker (werkt)-€30
Philips 22RH521 vissenoog versterker (2x 30 a 40w, met gratis tijdschrift met review en metingen erin, gemeten op 2x 34w)-€30
National panasonic receivertje, klein ding met MG, LG en FM en een heel mooie groen met rood verlichte schaal (echt!)-€5
Armee Fran¢aise Recepteur BC 728 ontvanger, kortegolf, 1,5 tot 6mhz ongeveer met 4 preset knoppen, getropicaliseerd en voor batterijbedrijf. trillers moeten vervangen worden, en je moet de juiste aansluitingen voor de voedingsspanning vinden. het is een buizenapparaat en loodzwaar. ziet er goed uit. hij werd vroeger gebruikt als alarmontvanger in het veld op een 2v accu.- €10
Erres KY516B batterij buizenradio. met ingebouwde voeding (zelfbouw) voor 1,5 en 90v, maar kan er gemakkelijk uitgehaald worden. werkt prima, het is een tafelmodel (geen portable!)-€30
Erres KY515 buizenradio, werkt prima en ziet er best goed uit.- €25
Philips H4X74a radiogrammofoon (planogram), werkt ook prima, grammofoon is gerepareerd (motor liep niet) en er is een buisje vervangen (gebarsten) en het pickup kopje ontbrak (is toegevoegd). microgroef naald, 4 snelheden. - €25
Philips (frans) B1F12a klein buizenradiootje- €10
Philips B0X17u zeer kleine buizenradio- €12

te duur? doe een ander goed bod. als je meerdere dingen tegelijk koopt, kan je korting krijgen.
ruilen kan ook,
ik zoek nog een AG9016 versterkertje (teminste, ik heb er bijna een 😀 )en als iemand me van voldoende apparatuur verlost, nog een leuke bandrecorder (maar dat komt nog wel eens...)
kan mee naar Rosmalen op 17 maart (de beurs) of naar Driebergen op 31 maart (ONDER VOORBEHOUD!!!)


   
Citeren
Deel: