F4610 te koop !
 
Meldingen
Alles wissen

F4610 te koop !

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
467 Bekeken
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
Topic starter  

Nou eens een suggestie van mijn kant : Ik heb twee exemplaren van de onverwoestbare F4610 versterker staan. Een mag er weg ... 50 eur of vier kratten Hertog-Jan indien deze in Krimpen bezorgd worden πŸ˜‰


   
Citeren
(@mctommi)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 286
 

Potjandikkie; die zoek ik nog; heb een set geΓ«rfd , zonder de eindversterker, omdat de goede man een viertal 567 MFB's had...... Heb de 2610/3610 en de 3511, plus F6622 cassettedeck. Is eigenlijk te nieuw voor mij, maar ja......klinkt wel erg fraai en ziet er acceptabel uit. Als eerbetoon aan de gulle gever wil ik die set eigenlijk wel houden.

Helaas is het zakgeld op.......eens even kijken of ik een deal kan maken met de plaatselijke Gall&Gall, πŸ˜†

Groeten,
Tom.


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

@herman wrote:

Nou eens een suggestie van mijn kant : Ik heb twee exemplaren van de onverwoestbare F4610 versterker staan. Een mag er weg ... 50 eur of vier kratten Hertog-Jan indien deze in Krimpen bezorgd worden πŸ˜‰

He, wat jammer Herman die heb ik.Heb je de F3610 toevallig daar nog op de plank liggen want die zoek ik nog wel.


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
Topic starter  

@McTommi wrote:

eens even kijken of ik een deal kan maken met de plaatselijke Gall&Gall, πŸ˜†

Groeten,
Tom.

Tom, ik weet dat je een goede smaak hebt , wat mij betreft mag jij ook zelf een keuze maken bij Gall&Gall πŸ˜‰

Overigens is vier kratten wat veel hoorde ik van de H.J. expert ...


   
BeantwoordenCiteren
Deel: