FB820 met nieuwe ra...
 
Meldingen
Alles wissen

FB820 met nieuwe randen ruilen voor FB821 met defecte randen

11 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
492 Bekeken
(@tim89)
Estimable Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 167
Topic starter  

hoi,

ik ben hier nieuw.

ik heb al veel gehad en geleerd van deze website.

ik ben een audio verzamelaar van 21 (maar als je al mijn spullen zie zou je dat niet zeggen)

ik heb net een set FB820's opgeknapt en ze zijn weer super voor de komende 15 jaar.
maar ik wil deze graag ruilen voor een set FB821's in goede werkende staat op de randen na dan.

ik woon in heinkenszand (zeeland) (en heb geen vervoer)

ik hoor het wel als je wat voor mij heb.

ze staan ook op MP hier de link http://link.marktplaats.nl/316561625

groeten tim


   
Citeren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

Hallo Tim,

Welkom op het forum πŸ˜€ Ik vind het leuk om te horen dat er toch nog "jongeren" zijn die oude aparatuur mooi vinden en eventueel weer nieuw leven in willen blazen.
Helaas heb ik de FB 821 niet voor je maar misschien iemand anders op het forum.
Ik was wel benieuwd wat je al bij elkaar gespaard had. Ik denk dat je er al achter bent maar toch even een waarschuwing πŸ˜€ : Pas op voor de verzamelwoede want voor je het weet kun je je huis niet meer in. πŸ˜†

Joop


   
BeantwoordenCiteren
(@tim89)
Estimable Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 167
Topic starter  

@Joop wrote:

Hallo Tim,

Welkom op het forum πŸ˜€ Ik vind het leuk om te horen dat er toch nog "jongeren" zijn die oude aparatuur mooi vinden en eventueel weer nieuw leven in willen blazen.
Helaas heb ik de FB 821 niet voor je maar misschien iemand anders op het forum.
Ik was wel benieuwd wat je al bij elkaar gespaard had. Ik denk dat je er al achter bent maar toch even een waarschuwing πŸ˜€ : Pas op voor de verzamelwoede want voor je het weet kun je je huis niet meer in. πŸ˜†

Joop

ja ik weet wat je bedoelt ik heb alleen al 40 sets aan speakers staan van verschillende merken.

kijk ook even bij mijn andere topic bij Passief - Algemeen FB860 is ook van mij.

groeten tim


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

40 sets? 😯 Jij bent goed bezig hoor. Allemaal op de slaapkamer of moet je over de boxen heen stappen om naar de w.c. te gaan?
Wat is je mooiste aanwinst eigenlijk?


   
BeantwoordenCiteren
(@tim89)
Estimable Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 167
Topic starter  

@Joop wrote:

40 sets? 😯 Jij bent goed bezig hoor. Allemaal op de slaapkamer of moet je over de boxen heen stappen om naar de w.c. te gaan?
Wat is je mooiste aanwinst eigenlijk?

op het moment denk ik mijn FB860's


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

Ah gelukkig, toch een philips πŸ˜‰ Ik ben het met je eens, de FB 860 is een hele goede luidspreker.


   
BeantwoordenCiteren
(@tim89)
Estimable Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 167
Topic starter  

@Joop wrote:

Ah gelukkig, toch een philips πŸ˜‰ Ik ben het met je eens, de FB 860 is een hele goede luidspreker.

ja en vooral omdat die van mijn in zeer goede staat zijn en dat voor maar 100 euro πŸ˜€


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

100 euro voor de FB 860 is een fooi, goed gedaan! Helemaal als de randen nog goed zijn, dat is haast een zeldzaamheid maar vroeg of laat gaan ze allemaal helaas.


   
BeantwoordenCiteren
(@tim89)
Estimable Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 167
Topic starter  

@Joop wrote:

100 euro voor de FB 860 is een fooi, goed gedaan! Helemaal als de randen nog goed zijn, dat is haast een zeldzaamheid maar vroeg of laat gaan ze allemaal helaas.

ja dat klopt maar als ze op den duur vergaan zijn zet ik er gewoon weer nieuwe randen op dat zijn de kosten niet.

en dat is goed te doen vooral met de randen van audiofriends die zijn echt super.


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

Klopt, daar haal ik ze ook altijd vandaan.Goed adres.


   
BeantwoordenCiteren
(@tim89)
Estimable Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 167
Topic starter  

@Joop wrote:

Klopt, daar haal ik ze ook altijd vandaan.Goed adres.

wat heb jij staan?


   
BeantwoordenCiteren
Deel: