Gebruiksaanwijzing ...
 
Meldingen
Alles wissen

Gebruiksaanwijzing labset AH572 + AH578

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
491 Bekeken
(@mart74)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 234
Topic starter  

Hallo allemaal.

Ik ben sinds zaterdag de gelukkige eigenaar van een labset 572 + 578 en dat voor slechts 150 euro. Ik had geluk omdat de advertentie pas een half uur op marktplaats stond en ik kon de set meteen in Kerkrade gaan ophalen.
Kan iemand me misschien helpen aan een kopie van de handleidingen?
Ik vind het leuk om die er bij te hebben.

En ik ben nu ook op zoek naar de bijbehorende tuner AH673, dus als iemand iets weet of heeft graag!

Met vriendelijke groet,

Martijn Vergoossen


   
Citeren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

Zo! heb jij even mazzel! πŸ˜€

gaaf man 8)


   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
 

Gefeliciteerd mart,

ik heb de boekjes wel maar op het ogenblik geen tijd om te scannen. Als je specifiek iets wil weten kan ik het wel even voor je opzoeken.

AndrΓ©


   
BeantwoordenCiteren
(@mart74)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 234
Topic starter  

Hallo AndrΓ©

Bedankt!
Ik hoef niet specifiek iets te weten en het heeft geen haast dus ik wacht wel even.


   
BeantwoordenCiteren
(@citroentje010)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 198
 

@mart74 wrote:

Hallo allemaal.

Ik ben sinds zaterdag de gelukkige eigenaar van een labset 572 + 578 en dat voor slechts 150 euro. Ik had geluk omdat de advertentie pas een half uur op marktplaats stond en ik kon de set meteen in Kerkrade gaan ophalen.
Kan iemand me misschien helpen aan een kopie van de handleidingen?
Ik vind het leuk om die er bij te hebben.

En ik ben nu ook op zoek naar de bijbehorende tuner AH673, dus als iemand iets weet of heeft graag!

Met vriendelijke groet,

Hoi Mart,

Ikzelf ben ook in het gelukkige bezit van de complete set. Herman van Eersel heeft de 578 ( MFB service/ Krimpen) gerepareerd omdat er een uitgang uit lag.
Voor dat geld ben je echt een spekkkoper geweest, joh! πŸ˜€
De tuner ( 673 ) heb ik ook en werkt perfekt maar is verdraaide moeilijk te vinden.
Ik heb hem geruild met iemand die een defecte 572 zocht...En die had ik als reseve staan...
Maar nu zit ikzelf want de phono- uitgangen
van mijn 572 zijn kapot.. πŸ˜₯ wordt dus weer een ritje naar Herman.
Maar hartstikke gefeliciteerd, hoor ( al een hernia opgelopen van de 578? wat een beest van een versterker, he!) πŸ˜†

De set klinkt werkelijk prachtig met de juiste luidsprekers erachter! In 1978 kostte dit trio Fl 12000,-!

groetjes, Ruud /Rotterdam
Martijn Vergoossen


   
BeantwoordenCiteren
Deel: