Gevraagd goede set ...

Meldingen
Alles wissen

Gevraagd goede set 545.

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
514 Bekeken
 ad
(@_ad_)
Eminent Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Niet die op marktplaats, tenzij die door jullie goed wordt bevonden.
Ik zoek voor mijn HT een goed spelende, betaalbare 545 er set, uiterlijk is niet zo heel erg belangrijk, ze staan merendeels toch in het donker.
Als ze enigzins netjes geprijsd zijn zou helemaal mooi zijn, ik zie soms setjes van meer dan 1000 euro voorbijvliegen, dat gaat boven mijn budget.

Ik woon in Tiel, maar rijdt door heel nederland.
Gr Ad

Citeren
(@herman)
Famed Member

Door mij worden vrijwel alle 545's goed gevonden πŸ˜‰

Ik kan er over vertellen dat de naam Wijers waarschijnlijk te koppelen valt aan een van de freaks hier op de site. ( A.G.W. Wijers op het forum )

Als dat zo is neem ik ook aan dat er deskundig mee omgegaan is.

Verderis 350 een beginbod, ik verwacht echt dat ze duurder worden.

BeantwoordenCiteren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member

De MFB's 545 die op Marktplaats worden aangeboden zijn idd van mij. Ik heb ze enkele maanden geleden al te koop aangeboden op Marktplaats, heb er ook reacties op gehad en zelfs een potentiele koper. Deze is uiteindelijk nooit op komen dagen en heeft me zeker 2,5 maand aan het lijntje weten te houden. Zoiets is me 3 weken geleden weer overkomen, iemand had interesse, telefonisch contact gehad, maar weer haken ze zonder van zich te laten horen af. Daarom probeer ik het nu nogmaals een keer via Marktplaats ipv Speurders.nl om de set te verkopen. Dit keer blijft de advertentie ook op de site staan totdat ze ook daadwerkelijk opgehaald c.q. verkocht zijn.....

Ik ben er in de periode dat ik ze in mijn bezit heb gehad, met zorg mee omgegaan. Dus bij mij hebben ze niets meer geleden. Alleen zoals ook in de advertentie staat hebben ze optisch een kleine beurt nodig. Zoals het vervangen van het jute -> makkelijk en goedkoop zelf te doen, de kasten bijwerken -> o.a. nieuwe laklaag, en dan die ene rand die deels afgebroken is. Maargoed, als de frontjes ervoor zitten valt het niet eens meer op...

Al met al 2 goed spelende luidsprekers waar alleen optisch het een en ander aan moet gebeuren!

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers

BeantwoordenCiteren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member

Ze zijn vanmiddag verkocht!

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers

BeantwoordenCiteren
Deel: