gevraagd: philips a...
 
Meldingen
Alles wissen

gevraagd: philips ad5061/m8

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
891 Bekeken
(@michiel)
New Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden
Berichten: 3
Topic starter  

Hallo,
Heb een koppel Heath-luidsprekers (as1373) die gebaseerd is op philips drivers. Ik was er geweldig tevreden over en de philipsen erin klonken gewoon magisch.
Maar nu heeft mijn hond πŸ‘Ώ een van de mids helemaal verwoest.:cry: Heb op marktplaats enzo al wat zitten zoeken, maar nergens vindt ik er een.
Is er niemand op dit forum (mijn laatste hoop) met zo 1 of meer op overschot? Het betreft dus een ad5061/m8. Het waren de beste speakers in huis, dus heb er wel wat poen voor over.
Ik hoor het graag als u me kan helpen


   
Citeren
(@michiel)
New Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden
Berichten: 3
Topic starter  

Bijna vergeten wel nog een ad5061/m4 liggen, kan ik deze gebruiken als vervanger met een weerstandje bij?
Er zijn wel verschillen tussen de 2 conussen weet niet of ze dezelfde klank hebben...
Alvast bedankt


   
BeantwoordenCiteren
(@tismarnix)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 423
 

Hoi michiel,

Ik heb nog een AD5061M8 over.

Een AD5061M4 met serieweerstand geeft een lager rendement waardoor je geluids-verschil tussen de beide boxen gaat horen (ene klinkt voor het frequentiegebied 3dB harder dan de andere)

Marnix


   
BeantwoordenCiteren
(@michiel)
New Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden
Berichten: 3
Topic starter  

Heb u een pm gestuurd, weet niet of hij is toegekomen. Heb interesse in de ad5061 drivers, stuur mij anders een bericht als het mijne niet is toegekomen.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: