Gezocht: CD-lade ta...
 
Meldingen
Alles wissen

Gezocht: CD-lade tandwiel voor CD930 / CD931

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
567 Bekeken
(@sat2009)
Eminent Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 42
Topic starter  

Ik zoek 1 of 2 goede (liefst nieuwe) tandwielen voor de CD-lade van een Philips CD930 of CD931.
Graag tegen een schappelijke prijs.

Email: Satellite1@gmx.ch

Alvast dank.


   
Citeren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Die dingen schijnen niet meer leverbaar te zijn, dus of zelf gaan hobbyen of zoeken, op ebay vind je wel wat als je cdm9 intikt maar dat is allemaal buitenland. Er was een duitse shop maar die heeft ze zo te zien ook niet meer. In oude videorecorders vind je nog weleens tandwieltjes en die moet je dan weer op het snaarwiel zien te lijmen oid.. Iemand anders op dit forum heeft er een uit een oude kilometerteller gehaald πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Voor € 20,- zijn ze nog te krijgen. Die prijs is bezopen, maar ja...

HIERZO

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@Sat2009 wrote:

Ik zoek 1 of 2 goede (liefst nieuwe) tandwielen voor de CD-lade van een Philips CD930 of CD931.
Graag tegen een schappelijke prijs.

Email: Satellite1@gmx.ch

Alvast dank.

heb je in de webwinkel gevraagd, daar heb ik voor ongeveer 2 maanden er nog twee kunnen kopen, en toen waren de prijzen bij ebay duitsland flink omhoog gegaan en als ik schrijf flink( voorbeeld van 9,95 naar 39,95 echt waar!) daar waren ze in de webwinkel nog voor een zeer goede prijs te koop.
Heb daar al meer spullen kunnen kopen( snaren voor cd player), moet zeggen goed en de levering is snel.... ik hoop dat ze ons nog lang met onderdelen kunnen verzorgen,...maar ja het schijnt alsof werkelijk niet
meer gemaakt worden...moet toch mogelijk zijn zulke tandwieltjes te laten maken πŸ’‘ uit aluminium of zo was maar zo,n idee


   
BeantwoordenCiteren
(@citroentje010)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 198
 

@Zapper wrote:

Die dingen schijnen niet meer leverbaar te zijn, dus of zelf gaan hobbyen of zoeken, op ebay vind je wel wat als je cdm9 intikt maar dat is allemaal buitenland. Er was een duitse shop maar die heeft ze zo te zien ook niet meer. In oude videorecorders vind je nog weleens tandwieltjes en die moet je dan weer op het snaarwiel zien te lijmen oid.. Iemand anders op dit forum heeft er een uit een oude kilometerteller gehaald πŸ˜‰

Toch niet een tandwiel uit de teller van een Snoek hoop ik want dan ga ik ff buiten kijken of mijn teller er nog in zit πŸ˜†


   
BeantwoordenCiteren
(@stoef)
Eminent Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 21
 

Laatst nog eentje gehaald bij m'n philips dealert... πŸ˜‰

Kostte 8 euros geloof ik


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@Sat2009 wrote:

Ik zoek 1 of 2 goede (liefst nieuwe) tandwielen voor de CD-lade van een Philips CD930 of CD931.
Graag tegen een schappelijke prijs.

Email: Satellite1@gmx.ch

Alvast dank.

hoi kijk even bij MP:Lade tandwielen voor Philips Marantz en andere Advertentienr.:134529221

succes πŸ˜€


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

marktplaats = frits meuris ja: dat is deze
http://www.frimu.nl/body_cd-player-parts.htm

45 euro. 😯


   
BeantwoordenCiteren
Deel: