GEZOCHT : Koppenkap...
 
Meldingen
Alles wissen

GEZOCHT : Koppenkap voor de N4520

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
623 Bekeken
(@citroentje010)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 198
Topic starter  

Ik zoek een koppen afdekkap ( daarop staat "PHILIPS" en N4520)
voor mijn N4520.

Door het gebruik van ( NOOOIT DOEN ! ) "cillit bang" ontvetter 😯 , veegde ik in een keer de belettering eraf πŸ‘Ώ ...ja: mooi schoon was de kap wel 😳

Wie kan me hieraan helpen?

Alvast mijn onmetelijke dank. πŸ˜‰

Citroentje010/ PHILIPS578


   
Citeren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

da's heel vervelend πŸ˜•

Het zal ook niet meevallen om er een te vinden.
Ik heb er eens een gehad waar het complete aluminium plaatje ontbrak.
Ik heb toen van een andere N4520 het kapje op de scanner gelegd en die gewoon weer geprint, het resultaat was helemaal niet onaardig.
inmiddels toch wel een echte gevonden, maar als je niks hebt is dit toch wel leuk


je kan zien aan de diepte van het typeplaatje dat het hier papier is, verder weinig aan de hand.


   
BeantwoordenCiteren
(@citroentje010)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 198
Topic starter  

Hi Remi...da's een poos geleden! Leuk je weer eens te "spreken". Nou het resultaat van je arbeid mag er zijn! Je ziet amper verschil met het origineel!

Ik heb nu op het "kale" kapje een PHILIPS logo van een oude luidsprekerbox geplakt met prof. dubbelzijdig tape maar het blijft geen gezicht...

Zou je voor mij, tegen betaling natuurlijk, ook zo' n scan kunnen maken zodat ik die op mijn kapje kan plakken?

Ink zou je oneindig dankbaar zijn want nu is het net alsof de N4520 "in z'n blootje" staat en dat is voor deze machtige ( en prachtige..) machine doodzonde....

Ik hoop van je te horen,
groetjes, Ruud Morf/ Rotterdam aka citroentje010 ( naar mijn Citroen DS:-))


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

Geef mij via PM je email adres, dan krijg je de grote scan van 3,5Mb.

ik heb net even wat geprobeerd, als je deze op 92% verschaling afdrukt is hij redelijk gelijk met het origineel.

waarom ik nu moet verschalen weet ik zo gauw niet, volgens mij hoefde dat eerder niet, maar nu heb ik een andere PC, een ander besturingssysteem Γ©n een andere printer dan destijds.

Zo kan je het meteen zelf proberen, wil het echt niet lukken dan help ik je wel verder.


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Zou dat ook werken op een ceedee100 waar de letters PHILIPS af zijn

Wat doet zo'n 4520 trouwens op ebay als die goed is?


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

Het is geen wrijfletter achtig iets hoor Jeroen, wat je ziet is een stukje papier

Een N4520 doet op Ebay DE heel andere dingen dan bij ons, zelfde idee als bij de CD880.
In duitsland kan je vlot boven de 300 euro landen, ligt er ook aan of je wil verzenden, of er een stofkap bij zit, spoelen, adapters enz.

Op Ebay NL heb ik er eens eentje voor 125 gewonnen


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Jammer
ik zag op mp een heel mooie cd100 maar zonder Philips naam (blijkbaar weggeveegd) . Die verkoper schrijft "letters zijn okee"nou niet dus.

Een manier om weer belettering op te brengen zou wel mooi zijn voor dat oude spul.. gebeurt wel meer dat er door nicotine en zo letters af gaan.


   
BeantwoordenCiteren
 Fred
(@fred)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 191
 

Ik wil hier nog een waarschuwing aan toevoegen, 'Muscle' geeft vaak ook het wegveegeffect (ontvetter)


   
BeantwoordenCiteren
Deel: