GEZOCHT Philips 977...
 
Meldingen
Alles wissen

GEZOCHT Philips 977 draaitafel met origineel element

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
542 Bekeken
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

Zoek bovenstaande voorbij de labset. Wel met het originele element GP412 II. Dient mechanisch top en uiterlijk erg mooi te zijn, want moet gaan pronken en daadwerkelijk als platenspeler gebruikt worden.

Tevens gezocht de philips aangepaste element houder voor dit type speler waar retma elementen in passen????!!!!

Staan wel te koop op marktplaats maar ga geen op eerste aanbod € 40 / 50 + bedragen betalen. Het is genoeg geweest πŸ˜‰

Iemand? Zo ja ga je naar Klaaswaal.

gr,

Sijbrand


   
Citeren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

sja die 977 is het topmodel, dat weten die lui die het verkopen ook..

ik heb er geen.. heb de 877. En de 412-II is toch ook retma? Ik heb daar gewoon een 625DJ van Pickering op gezet.

Je kunt waar het element overgaat in de arm het losdraaien en eruit klikken.

Dan de 2 schroefjes los, en moet een ander element passen dacht ik.. staat me tenminste bij, kan ook zijn dat je een dun randje weg moet vijlen, maar de gaten passen.

De 412 is een heel goed element. Ik heb nog ergens een 400 liggen.
Enige wat slecht scoort op al die philips elementen is platen met zeer hoge uitgangsnivo's, er bestaan testplaten met van die speciale high output tracks.
Dan gaat het vervormen. Dat was voor mij de reden dat DJ element te kopen, dat is een hifi-disco element, kan die 12" singles goed aan, en die heb ik indertijd nogal eens gekocht want dat klonk bijzonder goed.
Zeker als ze van polygram af kwamen.

iig leuk dat je zaterdag komt! πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@markslag)
Trusted Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 70

   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

@markslag wrote:

er staat er een te koop op MP !

http://audio-video.marktplaats.nl/platenspelers-en-pick-ups/94023699-philips-af-977-incl-nieuw-element.html

Zojuist pesoon gemaild!

Bedankt


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

ziet er prachtig uit nieuwe naald helaas 400 element. maar als hij akkoord gaat voor die prijs neem ik hem. zoek wel langzaam naar een gp412 mkII


   
BeantwoordenCiteren
Deel: