Gezocht: Philips AH...
 
Meldingen
Alles wissen

Gezocht: Philips AH380 versterker

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
580 Bekeken
(@docshot)
New Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 4
Topic starter  

Hoi Luitjes,

Ik ben nieuw hier en ben op zoek naar een retro philips bakkie....de AH380....bouwjaar +/- 1983.....

Ik heb er inmiddels al 2 staan en ik wil er nog eentje bij hebben......deze zal dan grondig gemodificeerd worden met nieuwe interne kabels en dergelijke.
Wie toevallig hier een leuke mod van heeft mag mij absoluut op de hoogte stellen wat hij of zij heeft gedaan...

Ik heb internet al rondgezocht en had er eentje gevonden en die is toen voor mijn neus weggekocht.... πŸ™ .....hierna kon ik niks meer vinden wat een beetje in de buurt is.....

Mocht er iemand die wat meer historie weet van de versterker dan hou ik me warm aanbevolen....de mfb site ken ik overigens al....hihihihi...

Greetzzz

Docshot


   
Citeren
(@docshot)
New Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 4
Topic starter  

Is er hier niemand die zo'n versterker nog heeft staan ergens ?? Dat zou echt jammer zijn.......ik vind ze namelijk fantastisch.
Eerst een goede mod uitvoeren en dan eindeloos spelen....echt supergoede eindtrappen.

Ik hoop nog op een reply van iemand.

Groetjes.


   
BeantwoordenCiteren
(@tim89)
Estimable Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 167
 

ik denk dat je geen reacties krijgt om dat je hem wil gaan aanpassen/veranderen

de meeste hier willen hem het liefste origineel houden
wij doen hier meestal heel erg ons best hem zo origineel mogelijk op te knappen

groeten tim


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

voor mij geldt dat ik ze zowieso niet graag weg doe.
Ik heb er twee: een om te modficeren , een om origineel te laten.

Als je bij een originele enkel een goed relais inzet hoef je niet veel meer te doen overigens.


   
BeantwoordenCiteren
(@docshot)
New Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 4
Topic starter  

Hoi....

Ik wilde toch maar even reageren op onderstaande posten. Het modificeren van deze apparaten beperken zich eigenlijk meer tot het vervangen van interne (oude) bekabeling en eventueel wat veroudere onderdeeltjes. Ook zijn bijvoorbeeld de cinchuitgangen te vervangen voor vergulde pluggen.
Voor de rest is dit een topproduct en behoeft verder weinig aanpassingen.

Waarom zou je trouwens iets modificeren als het al goed is ?
If it ain't broke don't fix it zeggen ze wel eens.

Ik heb er twee staan waarvan 1 helemaal aangepakt en de ander nog niet. Ook hier betreft het eigenlijk alleen de bekabeling enzo.

Mocht ik wat verder zijn hier dan wil ik wel eens een luisteravond organiseren om eens wat meningen van anderen te horen over de set die ik nu heb staan.

Hopenlijk trekt dit wat mensen over de streep om te reageren op mijn verzoek.

Groetjes

Doc


   
BeantwoordenCiteren
(@docshot)
New Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 4
Topic starter  

Helaas nog steeds geen reacties ontvangen..... πŸ™


   
BeantwoordenCiteren
(@flipper)
Trusted Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 59
 

Hey Doc,

ja de community is bij jouw topic niet zo van de reageerderige he. Ik denk dat er gewoon geen mensen zijn die jouw versterker hebben staan.. ik ook niet πŸ˜₯ Grtz!


   
BeantwoordenCiteren
Deel: