Meldingen
Alles wissen

MFB 22AH587

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
482 Bekeken
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Hallo beste MFB freaks,
Waarschijnlijk komt in november mijn setje (2 stuks) MFB 22AH587 te koop.
Spelen perfect en zijn nog steeds (met volle tevredenheid) in gebruik, 1 box heeft een lichte kraak bij het gebruik van de ingangsgevoeligheids schakelaar en kan wat contactspray gebruiken. Ik ben nu aan het kijken voor een leuk homecinema setje. Kan ik iets naar mijn zin vinden komen de MFB's te koop, anders gaat het niet door (vandaar waarschijnlijk).
Eventuele gegadigden kunnen hierop alvast reageren met een serieus bod.
De beste bieder heeft de eerste koopmogelijkheid.

Groetjes, en nog veel luistergenot met de beste boxen ooit gemaakt:

Frans

[%sig%]


   
Citeren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

Waarom hou je die 587's niet voor die home-cinema set?


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Vrouwtjelief is uitgekeken op de zwarte MFB's en wil nu kleinere boxjes met een home cinemaset. Het leven is geven en nemen, dus nu maar een keer toegeven, en op zolder zetten vind ik zonde.

Frans


   
BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
 

Tenzij je je zolder inricht als MFB luisterparadijs πŸ™‚

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Nee Thomas, ik geen echte MFB freak en ga hier dan ook geen hobby van maken. Ik heb de boxen destijds aangeschaft vanwege hun kwaliteit.
Jaren plezier van gehad (en nog steeds), ze zijn nog steeds in originele staat en spelen nog perfect. Ze zijn ook nooit op hun maximale vermogen gebruikt want dat is wel heel erg hard in een normale huiskamer. Maar als ik ze niet meer gebruik, ga ik ze ook niet nutteloos op zolder opslaan, om ze dan over 10 jaar weer tegen te komen. Hiervoor zijn ze te goed van kwaliteit.

grtz: Frans


   
BeantwoordenCiteren
Deel: