Meldingen
Alles wissen

MFB 545

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
534 Bekeken
 Niki
(@niki)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 108
Topic starter  

Na héééél Nederland te hebben doorkruist om alle MFB modellen te bemachtigen ben ik als laatste op zoek naar een (werkende) 545-set.
Heb je zo nog ergens een set voor de verkoop staan mag je het me laten weten.


   
Citeren
 Niki
(@niki)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 108
Topic starter  

@Niki wrote:

Na héééél Nederland te hebben doorkruist om alle MFB modellen te bemachtigen ben ik als laatste op zoek naar een (werkende) 545-set.
Heb je zo nog ergens een set voor de verkoop staan mag je het me laten weten.

Zo na een tijdje zoeken heb ik ze dus gevonden (gered van het containerpark)


   
BeantwoordenCiteren
(@laurens)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 210
 

😀 weer een stel MFB's gered van de sloop 🙂
werken ze nog?


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

@Niki wrote:

@Niki wrote:

Na héééél Nederland te hebben doorkruist om alle MFB modellen te bemachtigen ben ik als laatste op zoek naar een (werkende) 545-set.
Heb je zo nog ergens een set voor de verkoop staan mag je het me laten weten.

Zo na een tijdje zoeken heb ik ze dus gevonden (gered van het containerpark)

Dat zijn de besten!! Dan heb je wrs ook niet de hoofdprijs hoeven betalen, en zo hoort het ook, 't is hobby 😉


   
BeantwoordenCiteren
 Niki
(@niki)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 108
Topic starter  

Ja,ze stonden in een "studenten-kot" zoals wij dat hier zeggen.Men was aan het opruimen en ja,die oude dozen met die gekke netaansluiting stonden in de weg(omdat ze ze niet konden aansluiten gezien de netaansluiting)Een van de studenten kon ze nog net redden omdat hij wist dat ik er naar op zoek was(gezien op MP)
Ik begrijp niet hoe je het in je hoofd kunt halen om dergelijke boxen weg te gooien.Maarja,wie ben ik...

Thuis aangekomen,aangesloten en doen het perfect.Op wat kraakjes na van de verschillende regelaars.Dit is ondertussen reeds opgelost.
Het is de /16 versie zonder inschakel beveiliging voor de woofer.Dit zou ik graag nog bijbouwen in de kasten.Of is dat niet zo belangrijk?
Als iemand hier een schema van heeft verneem ik dat graag,of is het misschien het beste dat ik hier een nieuw onderwerp over start?


   
BeantwoordenCiteren
(@annie)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 160
 

Ik wou dat ik ook ooit gestudeerd had.............. 😥


   
BeantwoordenCiteren
Deel: