MFB 545 gezocht doo...
 
Meldingen
Alles wissen

MFB 545 gezocht door Pierre

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
469 Bekeken
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
Topic starter  

Pierre zoekt een in goede staat zijnde set 22RH545.

(ging even iets mis met moderaten 😳 )

André


   
Citeren
(@zoonpanda)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 204
 

Hoi pierre

Heb je al eens gekeken op speurders.nl??Daar staat een stel waar inmiddels 500euro op geboden is.Anders moet je eens zoeken met de advertentiezoeker op www.advertentiezoeker.nl

Groetjes,

Marco en Anneke.

2xMFB6544-2xMFB585-2xMFB567-6xMFB544-4xMFB541-6xMFB532.
1xAH270-1xAH170.


   
BeantwoordenCiteren
(@pierre)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 27
 

ja ik heb 500euro aangeboden.
maar wat betekent t.e.a.b. ?
want ik wil wel kopen maar ik heb geen news meer.

Pierre


   
BeantwoordenCiteren
(@zoonpanda)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 204
 

Hallo,

Tegen elk aanemelijk bod betekend bij hem 1000euro. 🙄 Dit heeft namelijk al eens eerder op dit forum gestaan.Het gekke is als je de man een mailtje stuurd met een vraag of bod over de 545's dat je nooit een reactie terug krijgt 👿 .Toch heeft 1 van de leden van deze site wel reactie gehad 😛 .En dat was de vraag prijs.Vind persoonlijk 1000euro veel geld voor zo'n stel 😥 .Ze moeten dan wel in topstaat verkeren dat je zegt van wow 😳 .Willen ze die prijs waard zijn.

Groetjes,

Marco en Anneke.

2xMFB6544-2xMFB585-2xMFB567-6xMFB544-4xMFB541-6xMFB532.
1xAH270-1xAH170.


   
BeantwoordenCiteren
(@patrick)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 57
 

Hoi Pierre

Ik sluit mij geheel bij Marco aan.1000 euro is als je mij vraagt daadwerkelijk een hollywood prijs hetzelfde overigens als die woofers wat aangeboden worden momenteel.De man zelf beweert er niks aan te hoeve verdienen omdat ze doorverkocht worden ze kosten wel even 250 euro wat ik voor 2 woofers toch wel heel erg extreem vind maarja.Ikzelf bezit de 545 ook een tijdje het is een mooie box dat is zeker.Ik heb er destijd met een gedeeltelijke 180 installatie en de 2 boxen 650 euro voor betaald op het eerste oog een koopje thuisgekomen nu niet direct een miskoop maar wel aan alle 2 stukken die wat gelukkig eenvoudig en snel en goed te repareren waren dus ik mag nog niet klagen.Daarbij heb ik toen die 180 set verkocht en jeh toen had ik de boxen in principe tegen een hele goede prijs.Maar toch is mijn advies althans wachten.Onverwacht kom je ze toch tegen.

Groetjes en eveneens succes met zoeken
Patrick Kessels
Hifihobby@hotmail.com


   
BeantwoordenCiteren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 440
 

Beste Pierre,

Ik denk dat je, indien je er niet teveel geld aan uit wilt geven, je niet blind moet staren op die 545. Zelf heb ik dat destijds wel een tijd gedaan, ik wilde ze met alle geweld hebben. Las de mooie verhalen over de 545 hier op het forum, zag de mooie plaatjes, maar kon geen set 545 vinden. Of ze waren te duur, of je werd overboden of je was te laat of het was te ver weg, etc, etc. Toen ben ik maar op zoek gegaan naar een ander setje MFB's...... een setje wat niet zo zeldzaam en gewild is.
Weken gingen voorbij, volgens mij maanden, tot op een zekere dag je Marktplaats weer aan het afstruinen bent en je DE advertentie ziet staat die je wilt zien -> vers van de pers, laag bedrag, telefoonnummer erbij, dicht in de buurt, etc....... Direct gebeld, en daar had ik mijn set 545. Ik dacht eerst ook, dat zal me wel nooit overkomen..... toch wel. Gewoon stilletjes blijven hopen en ook jij komt je gewilde set 545 tegen!!!

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers


   
BeantwoordenCiteren
(@pierre)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 27
 

allo,

bedankt voor het helpen ik zal het
proberen te doe dus wachten op en set 545

Pierre


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Yeah, als ik vertel waar ik van droom:

een set 587 -electronica reviseren, dan vervolgens een zelfbouw kast (degelijk en verstevigd) met daarin de 12" mfb woofer uit de 545, de conus mid 5062 of iets aparts non-philips (mid met goede response, misschien een titaandome?) en de ribbon tweeter.
3 versterkers, dus geen passief filter, de beste units in een optimale kast.

Dat moet in theorie het summum zijn.

Een 9638 in een nieuwe kast (zelfde maten, maar dan wél "dood" moet ook leuk klinken.

ach, nog zoveel jaar te gaan... 😉


   
BeantwoordenCiteren
Deel: