mini-mfb set AH 109...
 
Meldingen
Alles wissen

mini-mfb set AH 109, 209 en 309 te koop

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
541 Bekeken
(@joost)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 79
Topic starter  

Wegens overcompleet heb ik nog de volgende mini-mfb componenten staan:

tuner AH 109
Voorversterker AH 209
Eindversterker AH 309.

Onbeschadigd en technisch perfect. De vraagprijs is 150 euro.


   
Citeren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
 

Jan,

Dat vind ik persoonlijk veel teveel. Dit betaalde ik al met moeite voor een set mét cassettedeck. Trouwens, groeien die dingen bij jou aan de boom???

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@joost)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 79
Topic starter  

Ik heb in de zomer alleen druiven en kiwi's aan de bomen hangen! Natuurlijk mag jij het teveel vinden Thomas, het is maar net hoe kritisch je bent. Ik heb dit setje ook weleens voor minder gezien maar dan is het altijd beschadigd. Het is gewoon moeilijk om dit spul in nieuwstaat te vinden. Probeer maar eens een 280 in nieuwstaat te vinden. Ze zijn altijd beschadigd! Ik heb nu nog 1 setje op de kast staan als extra. De eindversterker gebruik ik niet omdat ik een voorversterkertje gebruik met mijn mfb 587 en de tuner gaat nooit kapot. Dan kan ik dat setje wel op mijn kast bewaren maar ik doe er niks mee. Ik heb nog getwijfeld om een puik setje 532 te kopen maar ik denk persoonlijk dat deze speaker lang niet in de buurt komt bij de 587. Ook de DSS 940 heb ik eindelijk mogen proberen maar ik ben helemaal gevallen voor de 587. Ik wil het setje eventueel ook wel ruilen voor een origineel mooi paartje 587. Ik wil de onderdelen eventueel ook wel apart verkopen. De eindversterker is moeilijk te krijgen. Het staat mij niet in de weg. Dus dit is echt mijn allerlaatste reserve setje Thomas.


   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
 

Jammer jan dat je niet op de meeting was, je had er 28 stuks in levende lijve kunnen bewonderen.

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@kaisho)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 55
 

Hallo Joost

Ik heb wel belangstelling voor dit setje, het mag natuurlijk ook iemand zijn anders zijn die dit setje overheeft, maar zonder mankementen.

grt Marinus


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Ik zag gisteren op marktplaats dezelfde set voor 85 geloofik . . .

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
 

Joost,

Een 532 lang niet in de buurt komen bij een 587 ??????, grapje zeker..........
Heb je denk ik nog nooit een perfecte set mfb 532 gehoord.

Dit is geen aanval hoor, de 587 blijft natuurlijk ook mooi spul.


   
BeantwoordenCiteren
(@kaisho)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 55
 

Ik heb nog wel belangstelling, maar de prijzen zijn dalende, ook van ons nfb materiaal, zijn slechte tijden om wat te verkopen. Maar ik moet ook op de kleintjes letten, ben tenslotte verzamelaar en geen handelaar.

grt Marinus


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
 

Zo is het...........ik heb wegens verhuizing ook 1 en ander op moeten ruimen, toch blijft dat best pijn doen.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: