onkyo set +cd850 gr...
 
Meldingen
Alles wissen

onkyo set +cd850 gratis bij almelo

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
581 Bekeken
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
Topic starter  

hier is het te doen http://link.marktplaats.nl/200493280

groet mattie


   
Citeren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

Geen resultaten gevonden
Helaas. Deze advertentie bestaat niet.
=================

Ik stel voor om in het vervolg een screendump te maken en die ergens neer te zetten. Dit verwijzen naar foutmeldingen is tamelijk zinloos.


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Beetje jammer van marktplaats dat verkochte artikelen ook echt verwijderd zijn. Eigenlijk zou je die nog op moeten kunnen roepen, zoals bij ebay, zeker als je koper bent en je krijg bijv niet thuis wat ze omschreven hebben.
Dan kun je er nog werk van maken. Ik zit met zo'n geval, maar de adv. is weg, ik heb geen kopie dus vergeet het maar..


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
 

@Zapper wrote:

Beetje jammer van marktplaats dat verkochte artikelen ook echt verwijderd zijn. Eigenlijk zou je die nog op moeten kunnen roepen, zoals bij ebay, zeker als je koper bent en je krijg bijv niet thuis wat ze omschreven hebben.
Dan kun je er nog werk van maken. Ik zit met zo'n geval, maar de adv. is weg, ik heb geen kopie dus vergeet het maar..

Jammer wel dat ebay de pagina's met verkochte artikelen na verloop van tijd verwijderd...


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Bij ebay blijft een pagina wel bestaan, maar vind je hem niet meer. Op zich is dat prima, de koper en verkoper hebben toch een mail met een link erin gehad en kunnen altijd de pagina op roepen (tot 90 dagen dacht ik)

Bij MP is alles meteen weg. Dus bij oneningheid heb je geen bewijs meer, tenzij je het afgedrukt hebt.


   
BeantwoordenCiteren
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
Topic starter  

hallo

zapper , het is toch zo dat je bij mp een tekstversie van de adv krijgt per mail als je geboden hebt of een mail hebt gestuurd . als het om de foto gaat , kun je print pagina zeggen in
je browser .ook kun je ipv er een afdruk van te maken .
ook zeggen naar bestand printen .

mattie


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

je kan ook de hele advertentie als html opslaan, daarvoor in de browser onder "bestand", 'opslaan als' kiezen en een plekje aanwijzen en een naam geven.
met meerdere foto's in een advertentie is het soms lastig, hij lijkt de foto te pakken die op dat moment gekozen staat.
dan sla ik het meerdere keren op of sla de foto's apart op, net waar ik zin in heb.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: